Andeby Online > Diskusjonsforum > Radio
Gå tilbake til forumoversikta ...

Vanlegvis går ekstrating som følgjar med Donald rett i søpla her i huset. Men i går fekk eg DD&Co 51/04 i posten, og ... WOW!
I dette nummeret følgjar det faktisk med ein radio! Denne er veldig liten, batteridrive og utruleg stilig å sjå på, ørepluggar følgjar med, og radioen har òg ei lita lommelykt. Tar rettnok inn berre FM, men det er strengt talt alt vi nordmenn høyrar på.
Eg har ikkje fått testa denne enno, ettersom eg ikkje har batterier, men dersom han verkar (og ikkje går i stykker i løpet av den første timen), er mi meining at dette er den råaste ekstratingen som nokon gong har fulgt med i Donald.
Eg gjetter at dette vil bli det best solgte Donald-bladet i år.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
05.12.2004, 08:56

Eg har berre fått DD&Co 50. Når eg såg bak i bladet i "Neste uke" blei eg mildt sagt overraska. Heilt einig med deg Olaf. Dette blir sikkert bestselgaren 2004.
Steinøy
14 år, Gaular
05.12.2004, 10:14

Jeg tror nok ikke slike radioer er spesielt dyre, men de er nok garantert dyrere en det vanelige skrapet ja. Dette er vel en slags "julepresang" kansje.
Men disse produseres veldig billig og jeg vil tro at Egmont har betalt noen kroner stk.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.12.2004, 16:51

Av og til vil jeg vel si at bladet er så dårlig at en kunne trenge en fin ting for å retferdigjøre kjøpet :)
Nå vet jeg ikke hva slags historier som kommer neste uke men jeg håper det blir noen gode.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.12.2004, 21:34

Lars Olav skreiv:
Nå vet jeg ikke hva slags historier som kommer neste uke men jeg håper det blir noen gode.
Historiene i DD51 er ikkje så ille, nei. Særleg er høgdepunktet etter mi meining "Verdens høyeste fjell" av Pascal Oost/Bas Heymans - kanskje etter mi meining den beste nederlandske historia eg nokon gong har lest (ja, det inkluderer Don Rosas nederlandske historier). OK, det er mykje nederlandsk som eg ikkje har lest, men dette var bra.
Bortsett frå dette er historiene på eit gjennomsnittleg nivå, kanskje med unntak av at hovudhistoria ligg eit stykke over midt på treet. Donald prøver seg som ekspert igjen - denne gongen på å fjerne graffiti, noko som går smertefritt heilt til det dukker opp ein merkeleg graffitikunstnar som fyller vegg etter vegg med sjikanerande portrett av ordføraren utan at Donald klarar å stoppe han ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
05.12.2004, 23:41

Lars Olav skreiv:
Av og til vil jeg vel si at bladet er så dårlig at en kunne trenge en fin ting for å retferdigjøre kjøpet :)
Er det bare jeg som klarer å glede meg over nesten alle Donald-historier jeg leser? Går måneder mellom hver gang jeg kan si at jeg har lest en dårlig historie. Må nok innrømme at min store forkjærlighet for karakterene ofte trekker i positiv retning og ofte kan veie opp for en heller middels historie, men det er sjelden jeg kan si at jeg har lest noe som er direkte dårlig.
Tommy
24 år, Odda
06.12.2004, 00:49

Jeg er nok veldig amerikanisert av meg og jeg synes av og til at tegningene blir veldig dårlige. Hvordan Donald ser ut er ikke vilkårlig for meg, hvis han ikke ser ut som han skal (altså slik Barks tegnet han) så blir jeg misfornøyd.
Lars Olav
32 år, Grimstad
06.12.2004, 01:30

Andreas Skoglund skreiv:
Jeg gleder meg allerede. XD
Men det er jo Donald BLADET som teller da og ikke radioen. ;)
Ja, det er jeg helt enig i.
"Kven er kven" ruler lizzom
06.12.2004, 17:28

Fikk blade i dag. øynene rullet tilfeldig vis over prisen og der sto det 31 kr. det er 4 kr dyrere en det forige kan det ha noe med radioen og gjøre?
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
07.12.2004, 17:42

Det er mye mulig. Donald varier faktisk veldig mye i pris.
På 7-11 der jeg handler måtte de vite prisen på bladet for å slå det inn fordi de hadde 6-7 forsjellige Donald inne i systemet.
Innlegget blei sist redigert 07.12.2004, 17:56 av Lars Olav
Lars Olav
32 år, Grimstad
07.12.2004, 17:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.