Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Gammel Nettside

Andeby Online > Diskusjonsforum > Gammel Nettside

Gå tilbake til forumoversikta ...

http://www.disney.no/DonaldDuck/index2.html ........... Hvorfor lever denne gamle utdaterte siden fremdeles...? Men, skal jeg være ærlig, må jeg si at jeg synes layoutet er MYE bedre på det gamle enn det som er gjeldende nå på de oppdaterte sidene... Var faktisk også mer info på denne gamle siden sitt bibliotek, enn i den nye... Som F.eks. har vi Andebykartet. Fint å ha for oss som klarte å ødelegge det når det ble utgitt;-)

/Bow /Kneel Bislett Kebab House

Innlegget blei sist redigert 06.12.2004, 21:28 av MicMac McDuck

MicMac McDuck
18 år, Oslo

05.12.2004, 00:38

Heh, dette er vel ei side som lever fordi ingen har tenkt på å slette ho. :-) Dette er jo ei adresse som ... ingen veit om, med unntak av at ho dukker opp i ulike fora med jamne mellomrom. :-)

Uansett synest eg at det er berre positivt, ettersom den gamle som sagt inneheld meir informasjon enn den nye.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.12.2004, 06:30

Oh, jeg ante ikke at det var liv i den sida der enda... nå kommer alle barndomsminnene strømmende på :-) (da jeg var yngre og bare hadde tilgang på internett på jobben til pappa, var det stort sett den sida og Lego sine gamle, koselige hjemmesider jeg pleide å gå inn på...)

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

06.12.2004, 12:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.