Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donald og vennene hans på julaften

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald og vennene hans på julaften

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Peter Pan filmen er oppfølgeren til den orginale som kom her for et par år siden så hvis valget står mellom den og Donald på NrK er valget utrolig lett.

Lars Olav
32 år, Grimstad

28.11.2004, 18:26

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett den derre filmen om oksen Ferdinand, men jeg mener at jeg har den i en disney-bok, men jeg er ikk helt sikker på om det var den....

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

30.11.2004, 11:41

Lars Olav skreiv:

Peter Pan filmen er oppfølgeren til den orginale som kom her for et par år siden så hvis valget står mellom den og Donald på NrK er valget utrolig lett.

Det kjem VELDIG an på kva slags person ein er. Enkelte vil velja Donald uavhengig av kva alternativet er fordi Donald er ein fin tradisjon. Andre vil uansett foretrekke å sjå noko som dei ikkje har sett før. Det er jo, med unntak av dei nye snuttane (som eg eigentleg ikkje er så begeistra for) den same filmen som vi ser omtrent kvart år og iallfall har sett mange gonger før. Og då forstår eg alle som veljar Peter Pan.

Men sjølv ser eg så lite TV at eg reknar med at på julaften lar eg familien styre fjernkontrollen - eg kan sjå kva som helst. Og då blir det nok Donald. Det er tross alt jul berre rundt ein gong i året.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

30.11.2004, 12:08

Olaf SolstrAnd skreiv:

Lars Olav skreiv:

Det kjem VELDIG an på kva slags person ein er. Enkelte vil velja Donald uavhengig av kva alternativet er fordi Donald er ein fin tradisjon. Andre vil uansett foretrekke å sjå noko som dei ikkje har sett før.

Joda, det var nok mer en privat vurdering for min egen del :)

Men jeg vil jo hevde at konkurransen mellom kanalene ville vært større hadde det vært snakk om den originale Peter Pan filmen.

I mitt tilfelle blir det Donald uansett fordi jeg har alle Disney klassikerene på DVD (med unntak av de 2 som enda ikke er kommet, de har jeg på laserdisc) så de kan jeg se når jeg vil. Donald derimot er julaften, en ser dropper ikke den for å se den en annen dag. (min mening igjen)

Lars Olav
32 år, Grimstad

30.11.2004, 12:41

Lars Olav skreiv:

Men jeg vil jo hevde at konkurransen mellom kanalene ville vært større hadde det vært snakk om den originale Peter Pan filmen.

Den originale Peter Pan filmen har jeg sett - den nye derimot har jeg IKKE sett. Så det blir nok til at jeg ser den i år. DD og vennene hans kan jeg ta opp på video samtidig.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 01.12.2004, 00:28 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

01.12.2004, 00:27

Tror nok jeg går for Peter Pan etter som jeg ikke har sett denne, og jeg har de fleste Disneykortfilmene som blir sendt på video... Men men, jeg er ikke sikker... For vente til dagen kommer, og heller velge da...

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

01.12.2004, 11:31

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Den originale Peter Pan filmen har jeg sett - den nye derimot har jeg IKKE sett. Så det blir nok til at jeg ser den i år. DD og vennene hans kan jeg ta opp på video samtidig.

Jeg har heller ikke sett den nye, men tviler på at det er en bra film.

Merlock

01.12.2004, 16:32

Merlock skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Den er ok - ikkje like bra som den forrige, men til å vere oppfølger er den slett ikkje dårleg. Flotte teikningar, det er nesten klassiker-kvalitet på dei (og då snakkar eg NESTEN og ikkje "Return of Jafar"-nesten) og heilt allright plot. Liker særleg ein scene der Krok bukker og forsvinn inn i skyggene. :-D

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

04.12.2004, 01:05

Sigvald skreiv:

Så det blir nok til at jeg ser den i år. DD og vennene hans kan jeg ta opp på video samtidig.

Ted skreiv:

Tror nok jeg går for Peter Pan etter som jeg ikke har sett denne, og jeg har de fleste Disneykortfilmene som blir sendt på video...

Ja, ja. Det høyrast fornuftig ut, men ... på ein eller annan måte blir det feil likevel. :-) Det er vel ein uskriven regel som seier at dersom Donald og vennene hans blir sendt på julaften, skal du sjå det? Eg må ærleg innrømme at eg tviler på at målgruppa for Donald på julaften er dei som aldri har sett sendinga før. :-) Her snakkar vi årelange tradisjonar.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

04.12.2004, 01:47

Loke Aesir skreiv:

Merlock skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Den er ok - ikkje like bra som den forrige, men til å vere oppfølger er den slett ikkje dårleg. Flotte teikningar, det er nesten klassiker-kvalitet på dei (og då snakkar eg NESTEN og ikkje "Return of Jafar"-nesten) og heilt allright plot. Liker særleg ein scene der Krok bukker og forsvinn inn i skyggene. :D

Jeg går ut fra at Kaptein Krok dør i denne filmen, så de blir kvitt ham en gang for alle? Eller blir han bare jaget av den dumme krokodillen igjen?

Merlock

04.12.2004, 22:08

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.