Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall Of Fame V
Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det nokon som veit noko om denne boka, den andre med Don Rosa? Den burde kunne kome ein gong i neste veke, då den forrige boka kom i postkassa her den 13. oktober. Boka skal visstnok vere endå betre enn den fyrste boka med Rosa (det har vel diverre ingenting med innbinding og handskreven tekst å gjere), og har ein eigen del med cover-galleri og skisser og manus til ei historie som aldri har vore utgjeven. Dette bekrefter Rosa sjølv. Spanande er det også å få vite kven som er portrettert i neste bok. Eg held ein liten knapp på Jan Gulbransson, til tross for at han ikkje er så kjend her oppe som lenger nede i Europa.
Post her når dykk får boka, alle saman! Nokre av dykk som begynte litt seint å abonnere får vel kanskje Vicar denne gongen, men dei kjem sannsynligvis på same dato.
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
03.12.2004, 13:27

Hvem tror dere egentlig vi kan være sikker på å få i HOF om serien skulle fortsette en god stund? Regner med at både Paul Murry, Floyd Gottfredson, Marco Rota, William van Horn og Daan Jippes er sikre kort. Vi har vel også blitt lovet Branca og det finnes massevis av andre serieskapere som har holdt på i mange år. Det gjelder for eksempel en haug med store italienske Disney-skapere, men kan vi regne det som sannsynlig at det for eksempel kommer en Guido Martina- eller Giovan Battista Carpi-bok? Finnes garantert mange italienske perler som aldri har blitt utgitt i Norge. Jeg kunne også tenkt meg å se en Freddy Milton-bok, og en Carl Fallberg-bok. Flere meninger?
Tommy
25 år, Odda
03.12.2004, 16:10

03.12.2004, 18:54

Tommy skreiv:
Hvem tror dere egentlig vi kan være sikker på å få i HOF om serien skulle fortsette en god stund?
Disse coverne kan vel gi en pekepin om det:
http://duckman.pettho.com/hof.jpg
{{ Jeg kunne også tenkt meg å se en Freddy Milton-bok...
Dersom danskene får en Milton-bok slik tyskerne har fått en bok med Gulbrandson så bør vel vi nordmenn med tid og stunder få en Solstrand-bok.
Og en Carl Fallberg-bok...
Han skrev vel bare manus så hans historier hører nok først og fremst hjemme i Murry-bøker.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
03.12.2004, 20:02

Sigvald skreiv:
Tommy skreiv:
Hvem tror dere egentlig vi kan være sikker på å få i HOF om serien skulle fortsette en god stund?
{{ Jeg kunne også tenkt meg å se en Freddy Milton-bok...
Dersom danskene får en Milton-bok slik tyskerne har fått en bok med Gulbrandson så bør vel vi nordmenn med tid og stunder få en Solstrand-bok..
Haha. Ja, det hadde vært noe....
Merlock
03.12.2004, 20:05

Sigvald skreiv:
Dersom danskene får en Milton-bok slik tyskerne har fått en bok med Gulbrandson så bør vel vi nordmenn med tid og stunder få en Solstrand-bok.
Hall of Fame vil nok vere nedlagt lenge før eg er aktuell for ein slik serie. Gulbrandsson har jobba med Disney-historier i 18 år. Milton har jobba med Disney-historier i 28 år. Og dersom eg nokon gong skulle bli aktuell for Hall of Fame, reknar eg med at det er så lenge til at Hall of Fame ikkje lenger eksisterer på det tidspunktet, for eg veit 100% sikkert at eg ikkje vil vere aktuell for ein slik serie på ganske mange år framover. Historiene mine er for dårlege til det.
Han skrev vel bare manus så hans historier hører nok først og fremst hjemme i Murry-bøker.
Så Carl Fallberg får inga bok fordi han berre skriver manus, men Solstrand-bok vil du ha? Kvar er logikken i det? 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.12.2004, 01:32

Olaf SolstrAnd skreiv:
Eg veit 100% sikkert at eg ikkje vil vere aktuell for ein slik serie på ganske mange år framover. Historiene mine er for dårlege til det.
Nei det er de ikke. Det er få historier utenom Rosas som vekker like mye interesse blant AOLs lesere som nettopp disse.
Så Carl Fallberg får inga bok fordi han berre skriver manus, men Solstrand-bok vil du ha? Kvar er logikken i det? :-)
Fallbergs manus ble vel stort sett tegnet av den store Paul Murry, mens dine manus blir tegnet (men untak av Scarpa) av mindre kjente tegnere som neppe fortjener en HOF-bok.
Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg en bok med Tony Strobl - da fortrinnsvis med historier hvor manus er av Barks (Kong Skrue den første) eller historier som har inspirert Don Rosa (f.eks. Isbreens hemmelighet).
Forresten kan du Olaf identifisere de 5 coverne jeg scannet fra en brosjyre jeg fikk i posten i går (fredag) sammen med bind 19 i serien Fantomets Krøniker?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 06.12.2004, 20:15 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
04.12.2004, 01:39

Sigvald skreiv:
Nei det er de ikke. Det er få historier utenom Rosas som vekker like mye interesse bland AOLs lesere som nettopp disse.
Kan det ha noko å gjera med at Andeby Online er mi nettside, der eg er ein aktiv debattant, og at vi trangsynte nordmenn har ein tendens til å lovprise alt som har ei tå i Noreg?
Dersom eg teikna ei teikning då eg var sju-åtte år gamal, er eg ganske sikker på at denne vekte oppsikt blant mine foreldre. Men eg var ingen stor kunstnar av den grunn. Dette har rett og slett med bekjentskaper å gjera. Eg er den einaste aktive Donald-forfattaren her i landet som faktisk har hatt noko på trykk, og DET er grunnen til at historiene mine vekker interesse her i landet. Eg er aktiv på forumet og difor svært open for diskusjon rundt historiene mine, og DET er grunnen til at historiene mine vekker interesse her i forumet.
Sanninga er at historiene mine ER på eit frykteleg lågt stadium. Og det kan eg seie utan å bli beskyldt for å ha dårleg sjølvbilete - det seier eg fordi eg er såpass fersk i bransjen. Historiestilen min er i utvikling, og eg er på eit veldig lågt nivå. Eg er - IALLFALL i dag - alt for ung, uerfaren og svak til å ha noko som helst i Hall of Fame å gjera. Kva vennekretsen min måtte meina endrer ikkje på det. 
Fallbergs manus ble vel stort sett tegnet av den store Paul Murry, mens dine manus blir tegnet (men untak av Scarpa) av mindre kjente tegnere som neppe fortjener en HOF-bok.
Dei fortjener det alle mykje meir enn eg fortjener det. "Mindre kjente" ... Eg er faktisk VELDIG "mindre kjent" sjølv, Sigvald. Om du er klar over det eller sjølv anar eg ikkje, men eg er veldig sikker på at grunnen til at synest at eg fortener ei Hall of Fame-bok, er at du kjenner meg. Eg synest at det blir for dumt å seie at verken Núñez eller Rodrigues fortener ei bok, men at eg gjer det.
Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg en bok med Tony Strobl - da fortrinnsvis med historier hvor manus er av Barks (Kong Skrue den første) eller historier som har inspirert Don Rosa (f.eks. Isbreens hemmelighet).
Skal ein lage ei Tony Strobl-bok bør ein fokusere på dei gode Strobl-historiene i staden for å lage ei Strobl-bok som handlar om Carl Barks og Don Rosa. Poenget med heile serien er jo å framheve dei sterke sidene til dei ulike serieskaparane.
Forresten kan du Olaf identifisere de 5 coverne jeg scannet fra en brosjyre jeg fikk i posten i går (fredag) sammen med bind 19 i serien Fantomets Krøniker?
Jøss, har dei ikkje fått retta den brosjyren enno?
Du ser jo på covera at det står at dei er Don Rosa-bøker. 
Eg er ingen stor cover-kjenner, diverre. Men eg trur uansett ikkje at vi kan bruke denne brosjyren som ein garanti for at desse bøkene faktisk vil kome ut. Dei er illustrasjonsmateriale som ein får eit inntrykk av at er gjort i hastverkarbeid for å få noko å vise fram - som er grunnen til at alle bøkene bærer signaturen til Don Rosa. Forsåvidt ingen ny brosjyre - denne kom i vår ein gong.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.12.2004, 02:15

Ifølge den svenske bokkjeden AdLibris, på deira heimeside, er den sjette Hall Of Fame-boka med Paul Murry.
Sjekk www.adlibris.se , og søk på Hall of Fame i margen til venstre.
Paul Murry er jo bra? Jo, det vil eg seie. Får vi dei beste av han, blir det ei knallbok.
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
06.12.2004, 14:49

Hej
Sigvald
Hvad er det for en broshure du refererer til? Hvor ligger det scan? Jeg vil se! :-)
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
07.12.2004, 15:40

Sigvald sikter til den brosjyren som iallfall her i landet har kome ut ganske mange gonger som bilag til Donald Duck & Co o.l. dei siste ni månadane. Imidlertid forsvann replikken til Sigvald blant ting han siterte ... Det han sa, var (som du kanskje ser lenger oppe dersom du ser etter det)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
07.12.2004, 15:51

Tak Olaf
Jamen den første i rækken der genkender jeg da klart som muligt cover til den HOF 6 jeg netop er færdig med at oversætte forord til.
2'eren er jo udkommet
Bog nr. 3 i den række minder mig kun om forsiden på AA&Co. nr 42 fra 2000
Bog nr. 4 er enten Branca eller Gattino eller en i samme tegneskole.
5'eren er vist en klar Marco Rota.
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
07.12.2004, 16:03

Bok 4 er definitivt Branca. Er jo hentet fra den halloween-historien som sto på trykk i fjor - "Jeg, et monster." Skrevet av Janet Gilbert hvis jeg husker riktig.
Tommy
25 år, Odda
07.12.2004, 23:39

Jørn Inge Frostad skreiv:
Ifølge den svenske bokkjeden AdLibris, på deira heimeside, er den sjette Hall Of Fame-boka med Paul Murry.
wo-hoo! paul murry er fullstendig genial og sinnsvakt bra. nesten så jeg vurderer å starte en egen murry-fanklubb.. eller en "utgi murry's samlede verker på norsk"-aksjon.
Jeg vil leve farlig! Føle blodet rulle vilt gjennom årene! Tokke-tokke-tokk!
-Klara Ku, DD 2/78
gaute hjartåker
32 år, Stord
10.12.2004, 12:44

p.s. hei tommy fra stord:)
Jeg vil leve farlig! Føle blodet rulle vilt gjennom årene! Tokke-tokke-tokk!
-Klara Ku, DD 2/78
gaute hjartåker
32 år, Stord
10.12.2004, 12:45

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.