Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donaldpermer

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldpermer

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg barer lurer: For noen måneder siden (!) bestilte jeg et antall donaldpermer på donald.no. Men siden ukene gikk og jeg ikke hørte et "kvekk", så sendte jeg melding om dette på den funksjonen der du kan gi tilbakemelding på web-tjenesten. Men jeg har fortsatt ikke hørt noe som helst fra dem. Og jeg har jo følt meg litt bundet av dette, har ikke hatt særlig lyst til å kjøpe permer andre steder så lenge jeg har hatt en bestilling inne hos Egmont.

Men er det noen andre som har tilsvarende erfaringer? Fungerer ikke denne tjenesten i det hele tatt?

Arne K
Vestby

18.11.2004, 20:53

Arne K skreiv:

Men er det noen andre som har tilsvarende erfaringer? Fungerer ikke denne tjenesten i det hele tatt?

Ring dem på telefon, eller til nød mail dem. Web baserte bestillingsystemer vet jeg kan kræsje. Jeg har bestilt ting fra egmont på mail som det har tatt to måneder å få grunnet at det var ett blad uten ender i bestillingen min. Men en god gammel telefon løste problemet.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

18.11.2004, 21:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.