Andeby Online > Diskusjonsforum > Fantonald i Donald Duck & Co
Gå tilbake til forumoversikta ...

Mottok nummer 46 i posten idag, som den stolte abonnent eg er, og fekk meg ein overraskelse då eg såg "neste uke"-sida. Der står det nemlig annonsert at, for første gong i bladets historie, skal det trykkast Fantonald.
Eg siterer:
"SPESIAL-GJESTESERIE: FANTONALD
Den maskerte anden har vanligvis sine egne blader og pocketbøker og pocketer å boltre seg i. Men hva kan passe bedre i neste ukes superhelt-nummer enn å slippe til Andebys egen superhelt? Denne gangen må han hanskes med den mystiske, maskerte Lord Hvalross og hans psyko-pingvinhær"
OK, så dette kan vere eit eingongstilfelle i tilknytning til det faktum at nr. 47 er eit superheltnummer, med medfølgjande superhelt-maske (a la Zorro) og "The Incredibles"-dobbeltnummer, men allikevel er det jo ganske stilig. Olaf nemnte for meg at det her i forumet er nemnt at Fantonald-månadsbladet er nedlagt. Kan nokon bekrefte dette? Det kan jo ha ein samanheng, sjølv om historia vi får i nummer 47 nok er av ein kortare type enn dei i månadsbladet. Kjekt er det iallefall. Donald-bladet er igrunn meir spanande enn på lengje om dagen.
Kva syns folk om dette? Italiensk røl, eller eksotisk og positivt?
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Innlegget blei sist redigert 02.11.2004, 18:13 av Jørn Inge Frostad
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
02.11.2004, 18:12

Heilt einig med Merlock. Fantonald (iallfall den nye) er så forskjellig frå dei historiene som vanlegvis står i bladet at eg trur at han kan bli ein fargeklatt. Og det er absolutt positivt meint.
Av denne omtalen høyrast det ut som om det er eit eingongstilfelle det er snakk om, men ein kan jo håpe. Meir Fantonald i Donald vil føre til at bladet kanskje får ei breiare målgruppe, og det må eg jo berre seie at eg ser på som positivt.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.11.2004, 18:23

Jørn Inge Frostad skreiv:
Olaf nemnte for meg at det her i forumet er nemnt at Fantonald-månadsbladet er nedlagt. Kan nokon bekrefte dette? Det kan jo ha ein samanheng, sjølv om historia vi får i nummer 47 nok er av ein kortare type enn dei i månadsbladet.
Dette med at månedsbladet er nedlagt stiller jeg meg tvilende til.
Forrige nummer kom ut for 2 uker siden, og der var neste blad annonsert til 15.november.
Historiene i månedsbladet er av en helt annen type enn i tradisjonelle Donald-blader og pocketer. Så jeg tviler også på at det er noen sammenheng mellom månedsbladet og DD&CO angående dette.
Og "Lord Hvalross" høres ikke ut som et typisk navn på en skurk fra historier som de i månedsbladet.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
Innlegget blei sist redigert 02.11.2004, 18:29 av SvK
SvK
25 år, Bergen
02.11.2004, 18:26

SvK skreiv:
Dette med at månedsbladet er nedlagt stiller jeg meg tvilende til.
Forrige nummer kom ut for 2 uker siden, og der var neste blad annonsert til 15.november.
OK, då blanda eg med noko anna. (Det verste er at eg har ei kjensle av at eg blanda det med "Bizarro", som jo ikkje liknar på Fantonald i det heile tatt. Huffameg.)
Historiene i månedsbladet er av en helt annen type enn i tradisjonelle Donald-blader og pocketer. så jeg tviler også på at det er noen sammenheng mellom månedsbladet og DD&CO angående dette.
Eg håper veldig på at du tar feil, fordi eg synest at forandring kan vere av det positive. Mange av serieversjonane vi har fått av Disney-filmar dei siste åra (Monsterbedriften, Nemo ...) har ein heilt annan stil enn den Donald-bladet har - og kor mange er det som hugsar serieversjonane av "Toy Story" og "Dinosaur"? Dei vil eg faktisk seie at var ganske gode sjølv om dei var heilt annleis frå alt anna som står i Donald. Og skal eg vere heilt ærleg, vil eg påstå at Don Rosa-historier er av ein heilt annan type enn i tradisjonelle Donald-blad.
Forandring er ikkje alltid av det negative, og personleg ville eg ha sagt velkomen til litt ny Fantonald inn i Donald-bladet mitt.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.11.2004, 18:37

Så er det nokon som _veit_ om dette er ein Fantonald ala månadsbladet (og i så tilfelle - PKNA/Pk2 eller Pikappa?) eller ala tradisjonell Donald Pocket? Det er egentleg det same for meg - skjønt eg kanskje ville ha satt meir pris på fyrstnemnde, så ville det siste òg vore ei kjærkommen endring. Som Olaf var litt inne på så frisker det opp med litt "annleis" historiar i Donald av og til. Personleg trur eg det er litt av grunnen til Don Rosas store suksess - at han simpelthen skiller seg sånn ut frå tradisjonelle Donald-historiar.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
02.11.2004, 19:14

Jeg er helt sikker på at det har dukket opp en Lord Hvalross med psykopingviner engang i PKNA, men det trenger jo ikke bety at det er samme historie.
Olaf nemnte for meg at det her i forumet er nemnt at Fantonald-månadsbladet er nedlagt. Kan nokon bekrefte dette?
Bare så godt som... *Sukk*
Innlegget blei sist redigert 02.11.2004, 20:16 av Saturos
Saturos
19 år, Stavanger
02.11.2004, 20:14

Saturos skreiv:
Jeg er helt sikker på at det har dukket opp en Lord Hvalross med psykopingviner engang i PKNA, men det trenger jo ikke bety at det er samme historie.
Jaså? Jeg mener bestemt at dette ikke har skjedd, men så er det jo selvsagt mulig at jeg tar feil.
SvK
25 år, Bergen
02.11.2004, 22:13

Saturos skreiv:
Nei, historier om kvalrosslordar og psykopingvinar er jo dusinvare i Donald. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.11.2004, 22:14

Vil bare si meg enig i at Fantonald i DD&Co vil være veldig bra! Ser egentlig helst at det kommer "nye" serier jeg også, har nemlig nesten ikke lest noe av de i det hele tatt, og det virker ganske spennende... Gleder meg!
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
02.11.2004, 22:14

SvK skreiv:
Saturos skreiv:
Jaså? Jeg mener bestemt at dette ikke har skjedd, men så er det jo selvsagt mulig at jeg tar feil.
Eg hugsar det heller ikkje - om den ikkje var i de heller humoristiske småseriene i "spesialblada" som blei utgitt på slutten av det året de fullførte Pk2 før de starta opp Pikappa på nyåret.
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
03.11.2004, 01:03

Loke Aesir skreiv:
Eg hugsar det heller ikkje - om den ikkje var i de heller humoristiske småseriene i "spesialblada" som blei utgitt på slutten av det året de fullførte Pk2 før de starta opp Pikappa på nyåret.
Det var akkurat det det var. Husker ikke handlingen, men Lord Hvalross var en småsurk som var blitt tatt av Fantonald før, og som nå var blitt bitt av en radioaktiv hvalross. Den samme skurken opptrer også i en annen historie, der han ble bitt av en radioaktiv hummer.
gjest
03.11.2004, 13:00

OK, da er det vel kanskje en slik korthistorie som vil bli trykket i DD&Co.
I dag fikk jeg forresten det Donald-bladet hvor dette med Fantonald i neste nummer er annonsert, og ut fra tegningen der så det ut som den Fantonald vi kjenner fra månedsbladet.
SvK
25 år, Bergen
03.11.2004, 13:28

Og nå har jeg sjekket gjennom Fantonald-samlingen min. Jeg har funnet ut at historien om Lord Hvalross som kommer i Donald Duck & Co nr.47, tidligere har stått på trykk i Fantonald nr.12 2002 "Nullpunktet".
Det er altså en reprise det er snakk om.
SvK
25 år, Bergen
03.11.2004, 15:34

Vel, det er jo likevel ein interessant vending - PKNA/PK2 er ein svært annleis "feel" på enn tradisjonell Donald, både i den overdrevne humorformen som eg antek denne historia er, og i den litt meir realistiske spenningsformen de vanlegvis hadde. At DD&Co byrjar bruke denne typen serie kan vere eit steg i retning av ein endring av bladet. (Eller det kan vere eit sært eingongstilfelle.
)
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
03.11.2004, 15:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.