Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Vekas krimgåte i DD&Co

Andeby Online > Diskusjonsforum > Vekas krimgåte i DD&Co

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Tar eg feil, eller er dette første gong vi får ei krimgåte i reprise?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.10.2004, 17:13

Olaf SolstrAnd skreiv:

Tar eg feil, eller er dette første gong vi får ei krimgåte i reprise?

hehe... jeg har ikke sett det, men kommer krimgåtene som "klassikere" i bladene nå ja:-) hehe.. jaja, en gang må da fantasien ta slutt for de som lager disse gåtene også:-)

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

14.10.2004, 18:27

Det finst faktisk ganske mange krimgåter som eg gjerne kunne tenkja meg å sjå i reprise. Rett og slett fordi eg synest at dei er gode. :-)

Då tenkjar eg på krimgåtene som gjekk i Mikke Mus-bladet på 80- og tidleg på 90-talet. Eg likte dei faktisk svært godt, og dei var av og til noko av det mest interessante i heile bladet.

Og er det fleire enn meg som hugsar kodekortet? :-) På bunnen av ei av sidene i dette Mikke Mus-bladet, samt i to av månadens Donald Duck & Co, stod det ein hemmeleg kode som bestod av eit stort nettverk av bokstavar. Denne var eit hint til månadens krimgåte, og kunne berre lesast dersom du hadde eit spesielt kodekort. Dette la du oppå bokstavane, og gjennom hola i kortet kunne du lese dei bokstavane som danna den korrekte setningen. Ah ... nostalgi!

Dei krimgåtene kunne eg godt ha tenkt meg å sjå i reprise ... Og gjerne som premieoppgåver. :-) Hadde vi fått igjen hint og kodekort, hadde ikkje det heller gjort noko i det heile tatt ... :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.10.2004, 18:45

Olaf SolstrAnd skreiv:

Då tenkjar eg på krimgåtene som gjekk i Mikke Mus-bladet på 80- og tidleg på 90-talet. Eg likte dei faktisk svært godt, og dei var av og til noko av det mest interessante i heile bladet... Ah ... nostalgi!

I en donaldistisk sammenheng vil jeg nå forbinde ordet nostalgi mer med bladene Disneyland og DD&Co sånn ca. midt på 1970-tallet (ca.- 1973-1976/77). F.eks. kjøpte jeg av rent nostaligiske grunner et Disneylandblad fra 1973 på Raptus-festivalen.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

14.10.2004, 19:32

Sigvald skreiv:

I en donaldistisk sammenheng vil jeg nå forbinde ordet nostalgi mer med bladene Disneyland og DD&Co sånn ca. midt på 1970-tallet (ca.- 1973-1976/77). F.eks. kjøpte jeg av rent nostaligiske grunner et Disneylandblad fra 1973 på Raptus-festivalen.

Nostalgi vil aldri bli noko anna enn subjektivt. Det eksisterer _ingenting_ som er nostalgisk i ein objektiv samanheng, og det eksisterer ingenting som er nostalgisk i donaldistisk samanheng fordi donaldistar ikkje har vokse opp samtidig.

Nostalgi i donaldistisk samanheng for meg er krimgåter, Doc Finkelstein, julekavalkaden på NRK, DuckTales-bladet, Onkel Skrue-heftene, utbrettsklaff, klistremerker og stort sett det meste som eg hugsar frå då eg var ein del yngre enn eg er i dag.

Men no snakka eg altså om krimgåter.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.10.2004, 20:02

Krimgåter i reprise er positivt, synes nå jeg. Krimgåtene var bedre før...
Og så er det jo hyggelig å se "mesterdetektiv" Mus igjen.

Merlock

14.10.2004, 20:26

Det er godt å få dei i reprise. KLARER Å LØYSE DEI DÅ.

ertus

ertus
57 år, Stord

16.10.2004, 21:26

Er Doc Finkelstein den detektiv-bikkja?

Merlock

18.10.2004, 18:20

Merlock skreiv:

Er Doc Finkelstein den detektiv-bikkja?

Nei. Doc Finkelstein og Reka var eit stort forbrytarpar. Såvidt eg kan hugse nesten på høgde med Spøkelseskladden. Dei var faktisk med i ei historie i fjor, men eg tør påstå at det verka som om dei var i ein nokså amputert versjon der - slik eg hugsa dei var dei ganske store forbrytarar.

Detektivbikkja var ... Hm, var det Bein Holmsen?

Ein annan stor duo eg hugsar, er inspektør Krøkke og betjent Bollemo. Eksisterer det andre enn meg som hugsar dei? Dei jobba på Andeby politistasjon, og historiene gjekk alltid ut på at Krøkke på ein eller annan måte i det skjulte prøvde å få politimester Fiks til å tabbe seg ut, slik at han kunne bli oppsagt, og Krøkke bli forfremma til politimeister. Bollemo hjalp han, fordi han hadde skjønt at dersom Krøkke blei forfremma til politimeister, ville han bli forfremma til inspektør. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.10.2004, 18:29

Olaf SolstrAnd skreiv:

Nei. Doc Finkelstein og Reka var eit stort forbrytarpar.

Stemmer, Doc Finkelstein og Reka var skikkelige skurker. Absolutt Mikkes største fiender etter Spøkkelseskladden.
I den tiden Mikke jagde Doc og Reka hadde han forresten skjorte og ordentlige bukser. Likte han mye bedre da, en i kortbukseformen i dagens moderne historier.

Detektivbikkja var ... Hm, var det Bein Holmsen?

Stemmer også.. Stor detektiv. Mikkes forbilde! Hadde en oppsving på 70-tallet.

Ein annan stor duo eg hugsar, er inspektør Krøkke og betjent Bollemo. Eksisterer det andre enn meg som hugsar dei?

Disse var med i noen småserier. Ble lissom aldri helt seriøse... men artige historier.

Diff (23)

18.10.2004, 18:46

Selv husker jeg også en del krimgåter i DD&CO på 80-tallet med Mesterdetektiven Basil Mus. Ikke at disse var noe bedre enn krimgåtene med Mikke på samme tid, men de holdt nå langt høyere kvalitet enn mange av de elendige krimgåtene vi får servert i dag.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

18.10.2004, 19:47

inspektør Krøkke og betjent Bollemo.

Husker du en kode på en historie med de i? Ville gerne læse dem -
Mener forresten Tony Strobl havde to skurke som han ofte brugte, men dem har jeg heller aldrig genfundet i nogen serie...

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

18.10.2004, 21:38

Hm ... Du har iallfall DD 34-1988, "Inspektør Krøkkes hevn". Dei har vore med i fleire, men så var det dette med å finne ut kvar ...

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.10.2004, 23:11

Hva syntes forresten dere andre her om den tredelte Bursdagsspesial-krimgåten som har vært i de tre siste DD&Co-bladene tegnet av Flemming Andersen? Jeg syntes den var litt artig jeg.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

03.06.2006, 20:31

Husker både Finkenstein/Reka og Krøkke/Bollemo, og til og med Bein Holmsen.

Husker også de første krimgåtene i de aller første Mikke Mus-bladene. Spesielt "Det mystiske kunst-tyveriet" fra nr 1/1981. Krimgåte som strekte seg over **3 nummer!!** Det fulgte med en plakat med åstedet, og hemmelige meldinger i bladet, samt i Donald-bladet. Da kom kodekortet godt med. Jeg og en venninne hadde møter og brainstorminger og leste gjennom gåtene flere ganger, og syntes vi var flinke den gang. Hadde mye moro med de gåtene der.:-):-)

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

Innlegget blei sist redigert 03.06.2006, 21:08 av whitesand

whitesand
39 år, Kristiansund

03.06.2006, 21:05

Jonas Larsen skreiv:

Hva syntes forresten dere andre her om den tredelte Bursdagsspesial-krimgåten som har vært i de tre siste DD&Co-bladene tegnet av Flemming Andersen? Jeg syntes den var litt artig jeg.

Har ikkje fått siste del enno, men liker ikkje dei to første. For å ta nummer 22 som døme: Finn fire hint som tyder på at det blir arrangert overraskingsselskap for Donald? Kunne vera gøy dersom det var *litt* vanskeleg. Og så står det ei DIGER kake i vindauget til bakeren merka «Donald 9. juni»? Sånt er det jo umogleg å ikkje leggja merke til. OK, *eitt* av dei fire hinta var faktisk litt vrient å finne, og krevde til og med litt donaldistisk kunnskap, men det var unntaket, diverre.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.06.2006, 06:40

Det er sant, men normalt er jeg vant med å se hintet på en litt annen måte.

Bernie
36 år, Bergen

04.06.2006, 13:12

Vi må nå først innse at den serien er laget for barn først og fremst. Minner meg litt om da Pondus fant seks feil bak på melkekartongen da det vitterlig bare skulle være 5. :-D
Men så er det også Flemming Andersen som har tegnet dem, og han kan jeg nesten tilgi alt om det jeg skrev før skulle vise seg å være en gal vinkling.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Innlegget blei sist redigert 04.06.2006, 13:28 av Einherje

Einherje
42 år, Tromsø

04.06.2006, 13:28

Denne krimgåten det er snakk om her var ikke den vanskeligste, det er jeg helt enig i, men syntes uansett at slike litt lengre krimgåter er greit å få en gang i blant :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

04.06.2006, 13:58

Jeg har noen ganger kjent igjen en krimgåte ja, som er litt sløvt. Men spiller veldig lite4n rolle for meg personlig da :-)

Solveig
32 år, Trondheim

04.06.2006, 15:52

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.