Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Myra McDuck

Andeby Online > Diskusjonsforum > Myra McDuck

Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det noen som hvet noe om Skrues Mor Myra McDuck finnes det noe fakta om henne?
alt jeg hvet er at hun Døde på 1890 tallet vist jeg ikke husker feil

Arthur Schopenhauer

15.02.2004, 01:20

Gå inn på:

http://www.andebyonline.com/person2.php?id=myra

PS: Det står kanskje Myra O'Drake øverst, men det er det engelske navnet.

Steinøy
14 år, Gaular

15.02.2004, 08:53

Myra McDuck, Clemtine O'And, Downy O'Drake - Tjek: http://duckman.pettho.com/characters/downy.html

AC

15.02.2004, 21:46

oddvang skreiv:
"Kom inn på siden men fikk en slik melding øverst;
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/andebyon/www/personer/myra.php:2) in /home/andebyon/www/topp.php on line 15

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/andebyon/www/personer/myra.php:2) in /home/andebyon/www/topp.php on line 16

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/andebyon/www/personer/myra.php:2) in /home/andebyon/www/topp.php on line 17"

Eg og fekk den meldinga. Den var på dei andre og. Kva er feilen?

Steinøy
14 år, Gaular

16.02.2004, 17:09

dumt spørsmål, men i serien "stamtreet" som tok fram en og en på "miks og
tips-sidene," var Myra ført opp med Duck som etternavn. På hvilket grunnlag? Det "offsielle" navnet hennes er vel Mcduck? Eller er det "fakta" at hun het Duck før hun ble gift med Fergus?

Grusomt mange "hermetegn" i dette innlegget, det ser helt idiotisk ut, sorry=)

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

16.02.2004, 20:51

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.