Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Upassende innhold

Andeby Online > Diskusjonsforum > Upassende innhold

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Når det snakkes om upassende innhold. Jeg mottok Walt Disney's Comics and Stories #641 i går. Der er det en Lilleulv historie (Li'l Bad Wolf - The Big Bad Pig). Dette er ganske standard Lilleulv (Storeulv har laget felle for de tre grisenes fetter, som viser seg å være en svær bulldoser av en gris).

Mot slutten av historien planter fetteren en solid knytteneve mitt i snuten på Storeulv så blodet spruter (ser ut som blod, svart med antydning av rødt). Dette er mer enn den vanlige slosskampen man ofte ser, her ser man tydelig knytteneve mot nese, og Storeulv som i neste rute løper vekk i smerte med alvorlige skader.

Noe av det verste jeg har sett i en Disney serie ihvertfall.

Sverre

Sverre Amundsen

Sverre
37 år, USA

14.02.2004, 22:44

har da mange ganger sett blod når donald har slått en spiker i fingeren e.l. Angående banning ser man jo noen ganger onkel skrue som sier "Søren" eller noe i den dur(håper dette innlegget ikke blir sensurert nå=)
Død har jeg egentlig ikke sett noe særlig til, må jeg innrømme, men den serien der Fergus dør er en av de beste (og tristeste) jeg noensinne har sett. Blir helt rørt når jeg leser den. (senest i går)

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

15.02.2004, 16:03

Saft suse er et forferdelig stygt banneord som ofte er brukt i Donald, det må de pokker meg slutte med!

neida.. :-)

Verdens rikeste and

McDuck
20 år, Oslo

16.02.2004, 18:12

McDuck skreiv:
"Saft suse er et forferdelig stygt banneord som ofte er brukt i Donald, det må de pokker meg slutte med!

neida.. :-)"

Hvor i Finland fikk de egentlig uttrykket "Saft suse" fra? Det er da INGEN som sier noe slikt.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

17.02.2004, 00:21

Saft suse! Jeg sier det så ofte jeg kommer på det - og det er ikke ofte.

Jo - jeg er nok en underlig skrue...

Tufsemikkel
30 år, Trondheim

17.02.2004, 11:58

Adamant skreiv:

Hvor i Finland fikk de egentlig uttrykket "Saft suse" fra? Det er da INGEN som sier noe slikt."

De sier det mye i donald pocketene som jeg har, de er jo litt gamle, men jeg har sett i minst 5 pocketer.
Men det var jo selvfølgelig bare en spøk, det med at det var et stygt ord, for det er det jo ikke.. :-)
Var kanskje ikke så morsom spøk, men det beste jeg kom på i farten :-)

Verdens rikeste and

McDuck
20 år, Oslo

17.02.2004, 12:21

ja

Stolt medlem av millionærklubben

The KEKllionær
17 år, Sula

17.02.2004, 14:54

Noen som vilbli med i millionærklubben ?Det er bare å send en mail til millionerklubben@hotmail.com !
Snart har vi en hjemmeside der vi kan diskutere og andre ting ,men det avhenger av at andeby online vil inngå et sammarbeid !

The KEKllionær
17 år, Sula

17.02.2004, 15:04

eller gå inn på www.millionerklubben.moo.no

The KEKllionær
17 år, Sula

17.02.2004, 15:35

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.