Andeby Online > Diskusjonsforum > Krise for DR?
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Ja, da er jeg beroliget. Hadde du ikke vært generelt kritisk til Don Rosa i omtrent alle innlegg du kommer med så hadde jeg nok tatt det som humor.
Det er det som er problemet med ironi på forum, ikke lett og ta uten å se den som skriver det.
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.09.2004, 12:17

Lars Olav skreiv:
Hadde du ikke vært generelt kritisk til Don Rosa i omtrent alle innlegg du kommer med så hadde jeg nok tatt det som humor.
Er ikke kritisk til alt Don Rosa gjør, men er meget kritisk til hyllingen av han som den "ene" sanne forvalter av arven etter Barks. Han har da sine høydepunkt han også, de ti avatarer en av de, men jeg liker hans oppfølgere til barks historier og denne tidslinja alt skal presses inn på. Bare for (nok en gang :) å klargjøre mitt forhold til DR.
Det er det som er problemet med ironi på forum, ikke lett og ta uten å se den som skriver det.
Kan vel også sies om respekt, alliansebygging og diverse andre 'visuelle' ting :)
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
11.09.2004, 15:36

men jeg liker IKKE hans oppfølgere
Skal det stå over her.
Redigeringsfunksjon ???
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
11.09.2004, 15:45

MikroMidas skreiv:
men jeg liker hans oppfølgere til barks historier og denne tidslinja alt skal presses inn på.
Takk for klargjøringen, det skal jeg huske å sitere deg på senere ;)
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.09.2004, 15:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.