Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Dette handler IKKE om Barks og Rosa...

Andeby Online > Diskusjonsforum > Dette handler IKKE om Barks og Rosa...

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Ikke for å dilte meg etter en stor Donald-autoritet og forfatter som Olaf Solstrand (provoserer jeg, Olaf? :-) ), men du store verden så enig man kan bli når det gjelder yndlingsforfattere og yndlingstegnere!

Hvis jeg ikke tar med Carl Barks, Romano Scarpa og Don Rosa med i vurderingen:

Min yndlingsforfatter da er desidert Gorm Transgaard, tett fulgt av Kari Korhonen, Janet Gilbert. Og Bill van Horn smeller også av og til til med knallhistorier. I likhet med Olaf har jeg begynt å få mer og mer sansen for Lars Jensen.

Yndlingstegnere? Vicar kommer først, etterfultg av Daniel Branca, Daan Jippes og (noen ganger) Sander Gulien. Fecchi synes jeg også har en svært god strek. Beste Mikke-tegner utenom Murry og Gottfredson er desidert Ferioli!! :-)

Forresten synes jeg Rodriguez's Donald-tegninger også er gode!

Mvh,
Håvard

http://home.no.net/piacere/

Håvard
19 år

08.09.2004, 21:40

Håvard skreiv:

provoserer jeg, Olaf? :-)

As always. :-)

Hvis jeg ikke tar med Carl Barks, Romano Scarpa og Don Rosa med i vurderingen:

Kan vel leggja til at i mi vurdering tok eg ikkje med verken Barks, Rosa, Scarpa, Van Horn eller Rota (som alle hamnar blant favorittane mine, ikkje i den rekkefølgja).

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.09.2004, 08:41

Olaf:

Kan vel leggja til at i mi vurdering tok eg ikkje med verken Barks, Rosa, Scarpa, Van Horn eller Rota (som alle hamnar blant favorittane mine, ikkje i den rekkefølgja).

Huff, jeg glemte å nevne at jeg heller ikke tok Marco Rota med i vurderingen min selvsagt.

Også glemte jeg å nevne en ung og svært lovende forfatter ved navn Olaf Solstrand blant yndlingsforfattere. Gleder meg svært til å se mer av han i fremtiden! :-)

Mvh,
Håvard

http://home.no.net/piacere/

Håvard
19 år

09.09.2004, 15:23

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.