Andeby Online > Diskusjonsforum > Endelig Don Rosa samlebok!
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Daniel
10.02.2004, 17:19

Det burde de i hvert fald ikke være. Vi er blevet lovet cbl i sæt med 3 flotte bøger i hver - til en pris af ca. 1500 pr. sæt - det er ikke rigtig samme prisklasse...
AC
AC
10.02.2004, 23:27

Ifølge en reklame for bokserien, vil Barks-bøkene "fokusere på et Andeby-tema, der du kan lese historier om blant annet biler, oppfinnelser, sjøliv og idrett."
Einar
22 år, Vennesla
11.02.2004, 20:55

jeg gleder meg noe voldsomt til å kjøpe den boken der.
Virkelig en bok jeg har ventet på.
Har nok alle historiene fra før av, men hvem bryr seg? :-)
Verdens rikeste and
McDuck
20 år, Oslo
12.02.2004, 18:04

Søren... Plutseleg går det opp for meg at den EINASTE Don Rosa-historia eg aldri har lest, blir den første historia som IKKJE kjem inn i denne boka.
("Krokodillejegeren")
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.02.2004, 18:22

Den har jeg lest.
Ikke overmorsom akkurat, men den er artig.
Jeg fant den i løpet av min 'jakt' etter gamle blader i sånne bruktsjapper.
Jeg fikk samlet opp en god del historier som jeg har i en perm her hjemme nå.
Verdens rikeste and
McDuck
20 år, Oslo
12.02.2004, 18:28

Jeg har aldri lest 'et gjenoppstått vrak', noe som ergrer meg innmari!
Er den blant de første 13 Rosa-historiene?
Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!
Mats
20 år, Kongsvinger
12.02.2004, 19:11

Er ganske sikker på det, ja.
Historia er eigentleg ei heilt vanleg gaghistorie, men temaet for historia gjer at dei av oss som har dilla på små faktaopplysningar får vite det vi vil vite om 313.
(sjølv om eg personleg veit at Donald kjøpte bilen sin i Mexico og ikkje har bygd han sjølv.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.02.2004, 19:13

Olaf Solstrand skreiv:
"Søren... Plutseleg går det opp for meg at den EINASTE Don Rosa-historia eg aldri har lest, blir den første historia som IKKJE kjem inn i denne boka.
("Krokodillejegeren")"
Vist du ikkje har lest den kan du gå inn på:
http://coa.inducks.org/coa/c1/story.php/7/AR+125//_
Håpar du er fårnøgd, Olaf.
Steinøy
14 år, Gaular
12.02.2004, 19:16

Eg er då alltid sånn passe fornøgd.
Men det eg har lyst til, er å lese historia. Ikkje å lese ei side med faktaopplysningar om historia. Faktaopplysningane er interessante, men dei har eg allereie lest. Det er historia eg er interessert i.
Men... Om det kjem til neste år, skal eg då klare å vente.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.02.2004, 19:18

Olaf, Jeg har vist allerede din adresse, så du må bare si fra om du vil ha serien på dansk, jeg har et par dubletter.
Sjovt at det var netop samme serie som var en af de eneste jeg ikke havde læst da jeg kom på nettet i 1998. På et tidspunkt spurgte jeg Thomas Lauritsen (duckburg.dk) om hvor det billede på hans side, fra Joakims zoo, stammede fras - det var fra den historie, og så genfortalte Thomas handlingen og fortalte hvor jeg kunne finde serien :-) Jeg fandt den dog først på tysk, og så senere på dansk.
Men si fra, sdom sagt, vi må jo hjælpe hinanden :-)
AC
13.02.2004, 14:11

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.