Andeby Online > Diskusjonsforum > Forside nr. 32? Olaf-hist. i nr.35?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei folkens! Håper dere alle har hatt en fortreffelig sommer! :-)
"Dessverre" :) har jeg vært bortreist i hele sommer, så jeg har ikke fått fulgt med på Donald-nyheter o.l. i det siste. Har hørt at Midthun tegnet forsiden til nr. 29 og nr. 32! Stemmer det?
Så er det jo slik at jeg ikke abonnerer på Donald Duck & Co. Jeg fikk såvidt tak i nr. 29 siden det var DR-historie i den, men nr. 32 fikk jeg ikke tak i, og ikke hadde jeg noen anelse om at det var vår egen Arild Midthun som stod bak tegningene heller!
Så da lurer jeg bare på om noen vet om forsiden til nr. 32 (av Arild) ligger ute på nette som eksemplar noen sted.
Og Solstrands neste historie er i nr. 35, sant?
Mvh,
Håvard
http://home.no.net/piacere/
Håvard
19 år
11.08.2004, 22:44

Du store... Det går ikke an å rediger innlegg? Men det vet dere sikkert om... ? Bare jeg som ikke har fulgt med på hva som skjer her på AOL... Det er visst arbeid med et nytt AOL for tiden? Lyder bra - gleder meg!
Jeg skrev "...Midthun som stod bak tegningene...", men mente selvfølgelig "...stod bak tegningen...". :-)
Mvh,
Håvard
Håvard
19 år
11.08.2004, 22:49

Jeg trodde A. Midtun hadde tegnet forsida til DD&co nr 33? Den med en jojo som leker kvelerslange med Donald...
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
12.08.2004, 19:12

Dette er en av de få tingene jeg irriterer meg over med Donald. Hvorfor skriver de aldri hvem som har tegnet forsiden, så vet vi det. I USA gjør de det.
Lars Olav
32 år, Grimstad
13.08.2004, 00:41

Tusen takk for at du skannet inn forsiden slik at jeg kunne se Midthuns tegning, Lars Olav! Gode tegninger! Er spent på å se mer fra han i fremtida! Noen som vet når hans første HISTORIE kommer på trykk forresten?
Jeg har nå fått bekreftet at Solstrands neste historie kommer i nr. 35, etter å ha lest signaturen hans.
Lars Olav:
"Dette er en av de få tingene jeg irriterer meg over med Donald. Hvorfor skriver de aldri hvem som har tegnet forsiden, så vet vi det. I USA gjør de det."
Mer enig kan jeg ikke bli!!
Mvh,
Håvard
Håvard
19 år
13.08.2004, 19:21

Håvard skreiv:
Tusen takk for at du skannet inn forsiden slik at jeg kunne se Midthuns tegning, Lars Olav! Gode tegninger! Er spent på å se mer fra han i fremtida! Noen som vet når hans første HISTORIE kommer på trykk forresten?
Hans første historie kommer i nr 39.
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
13.08.2004, 19:39

fiskebolla skreiv:
Jeg trodde A. Midtun hadde tegnet forsida til DD&co nr 33? Den med en jojo som leker kvelerslange med Donald...
Han har såvidt meg bekjent teikna den og. Og den til nummer 34. Og sannsynlegvis mange fleire.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.08.2004, 13:13

Olaf SolstrAnd skreiv:
fiskebolla skreiv:
Han har såvidt meg bekjent teikna den og. Og den til nummer 34. Og sannsynlegvis mange fleire.
Ved I, om Midthun både laver skitser og rentegner sine tegninger?
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
17.08.2004, 14:07

Meinar å hugse at han berre skisserar dei. Forsidene altså. Teikneseriane sine er eg ganske sikker på at han tusjar sjølv.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
18.08.2004, 17:02

Det har stått i alle nyhetsoppslag om Arild at forsidene hans blir tusjet av Tello i Barcelona.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Tommy
24 år, Odda
22.08.2004, 13:11

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.