Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

lurer veldig

Andeby Online > Diskusjonsforum > lurer veldig

Gå tilbake til forumoversikta ...

hei hei jeg er en donald pocket sammler... jeg lurer veeeeldig på om det går an til å abonere på pocket bøkene, å i så fall HVOR?? :)

line mari

17.08.2004, 10:56

Og hvorfor er det sådan? I Danmark har jumboen en overgang (stadig?) været lanceret som landets mest sælgende bog - det ville vel kun øge salget om man kunne få den lige til døren. Jeg kender kun til et sted hvor man kan abonnere på den bog - Tyskland.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

17.08.2004, 13:09

AC skreiv:

Jeg kender kun til et sted hvor man kan abonnere på den bog - Tyskland.

Mener da bestemt også at have hørt Stefan sige, at man kan abonnere på den svenske pendent.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

17.08.2004, 15:00

Og våre amerikanske vener kan vel abonnere på DDA, om eg ikkje tar heilt feil? OK, det blir ikkje det same i det heile tatt, men ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

19.08.2004, 14:45

Olaf SolstrAnd skreiv:

Og våre amerikanske vener kan vel abonnere på DDA, om eg ikkje tar heilt feil? OK, det blir ikkje det same i det heile tatt, men ...

Heh -- så betaler de til gengæld også et par dollars mere for halvt så mange sider. Så vil jeg hellere traske en tur i butikken en gang i måneden. :-)

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

19.08.2004, 14:58

Mener da bestemt også at have hørt Stefan sige, at man kan abonnere på den svenske pendent.

Det var akkurat det jeg skulle til å si... I Sverige kan de også abbonere på DP...

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

22.08.2004, 11:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.