Andeby Online > Diskusjonsforum > forslag til poll på andebyonline.com
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg foreslår at man legger ut et arkiv av alle utgitte Disney-tegneserier her på andebyonline.com, så folk kan gi en karakter på historiene og evt. skrive hva de synes om dem.
donald_nerd
20 år, Tønsberg
10.08.2004, 06:29

Hvis dere har lest Olaf's poster så har han knapt tid nok til å få forumet opp å gå før han flytter fra internetten.
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.08.2004, 01:16

Har du lest Olaf's postar har du og funne ut at han ikkje flyttar FRÅ internetten. Han såg ut til å miste tilkoblinga, men fekk skuleplass i Tromsø og flyttar no dit, til ein hybel med breiband. Litt off-topic, men eg tenkte berre eg skulle nevne det igjen, så alle skjønar det.
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
18 år, Vestnes
11.08.2004, 01:19

Ja, jeg leste posten umidelbart etter at jeg skrev min angående dette ;)
Jeg er meget glad for å høre dette.
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.08.2004, 01:22

Kan vel like godt skrive det her ... eg har ein veldig fin hybel med breiband, men eg har ikkje datamaskin for tida. Lese mail og diskutere i forumet og sånt kan eg gjere på universitetet, men å oppdatere AO blir litt verre.
Men berre vent til studielånet kjem. Då skal det oppdaterast, då.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.08.2004, 13:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.