Andeby Online > Diskusjonsforum > Beklager lang ventetid ...
Gå tilbake til forumoversikta ...

... og beklagar at forumet ENNO ikkje er ferdig, for ikkje å snakke om resten av Andeby Online.
Men eg opplever at så mange saknar forumet no at eg leggjar ut det som er ferdig så langt.
Det går an å logge inn. Det går ikkje an å logge ut igjen enno, så om du brukar ein offentleg PC, er det dumt å hake av for "hugs meg". Eg skal fikse det så fort eg kan.
Det går for augeblikket ikkje an å registrere seg som ny brukar eller redigere profilen sin. Eg skal fikse det så fort eg kan.
Det går ikkje an å slette eller redigere innlegg enno. Eg skal fikse det så fort eg kan.
Medlemslista verkar ikkje, innbokssystemet verkar ikkje, søkefunksjonen verkar ikkje ... eg skal fikse det så fort eg kan.
Det som faktisk verkar, er at det går an å leggja inn innlegg her. Det er altså i teorien eit fungerande diskusjonsforum allereie.
Eg skal oppdatere denne tråden når eg leggjar til ting. (og eg får vel ikkje så veldig mykje søvn før det meste er i orden igjen ...)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
21.07.2004, 05:00

OK, første oppdatering etter forrige innlegg: Det er no mogleg å logge seg ut. I tillegg har eg lagt til ei linje slik at det over forumoversikta er mogleg å sjå kven ein er logga inn som. Stay tuned for fleire oppdateringar.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
21.07.2004, 05:34

Endelig! Har savnet forumet noe inderlig, og har hatt abstinenser i en evighet nå! Godt jobbet Olaf!
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
21.07.2004, 13:55

andungen kvakk kvakk skreiv:
Endelig! Har savnet forumet noe inderlig, og har hatt abstinenser i en evighet nå! Godt jobbet Olaf!
Hvem har vel ikke hatt abstinenser?
Hurra for at forumet er oppegående (sånn nogenlunde). Synd, eller.. ikke så synd, at jeg skal reise idag, så jeg får ikke sett resten før om et par uker. Gleder meg. Både til ferie og etterferiedonaldisme. wee...
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
21.07.2004, 14:22

Endelig er forumet tilbake. Håper du snart får opp resten av sida også. Endelig noe å finne på i sommerferien.
Sigurd
17 år, Sandefjord
21.07.2004, 15:30

22.07.2004, 00:35

Meget fin sommer, Simon! Er i Tyskland for tida, knall med 30 grader og stekende sol hver dag!
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
22.07.2004, 17:13

Ikke det at jeg vet, men slik jeg har forstått det så er det meste av "ekstrautstyr" vekke og det vil komme. Det er nok bare andre ting som også er viktige for tiden.
Jeg har også en del på listen over hva jeg savner men jeg regner med at det også kommer etterhvert.
Lars Olav
32 år, Grimstad
26.07.2004, 23:54

Et alternativ er at vi fåt tegne våre egne avatarer, min helt (176-761) har fx for lite hår og skjegg.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
04.08.2004, 00:57

Beklagar, men ... det ser ut som om eg kjem til å miste internettilkoplinga snart. Det vil medføre at mykje av forumet må forbli borte ei god stund - veit ikkje kor lenge eg kjem til å vere utan, men det kan fort bli mange månader eller år.
Jobbar på spreng for å få ferdig dei viktigaste delane av AO før eg forsvinner. Registrering av nye brukarar, redigering av profil og redigering/sletting av innlegg. Innboksen og søkesystemet, og kanskje eit par småting til, som medlemslista, vil nok diverre ikkje kome tilbake før eg har internettilgong igjen, og det kan det i verste fall bli ei stund til. Det same gjeld diverre resten av Andeby Online, som òg vil la vente på seg.
Har (forhåpentlegvis) fiksa eit par bugs i kveld, forresten. No SKAL "Hugs meg"-boksen virke igjen, det same skal "Varsle meg på e-post når nokon svarar i denne tråden"-boksen (men hugs at det for augeblikket ikkje går an å skru av e-postvarsling!).
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
04.08.2004, 19:18

Kansje første prioritet burde være å få tilbake muligheten å slette innlegg.
Det har kommet noen i det siste som egentlig ikke trenger å ligge der.
Ellers så håper jeg du får så mye av forumet ferdig som mulig før du forsvinner fra nettet. En ting er at jeg vil savne hovedsidene, men etter min mening er forumet det viktigste.
Lars Olav
32 år, Grimstad
10.08.2004, 11:21

Olaf SolstrAnd skreiv:
Beklagar, men ... det ser ut som om eg kjem til å miste internettilkoplinga snart. Det vil medføre at mykje av forumet må forbli borte ei god stund - veit ikkje kor lenge eg kjem til å vere utan, men det kan fort bli mange månader eller år.
Eg flyttar til Tromsø no, og difor er dette innlegget ikkje lenger gyldig. :-)
Må vel nesten berre love å prøve å gjere dei nødvendige forandringane så fort som mogleg - det er det beste eg kan love. Eg har alt eg trenger for å gjere det, men det kjem til å ta tid. Sorry.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
10.08.2004, 13:30

Flotte nyheter Olaf. :D
Tromsø er dessuten en fantastiks by, det frister nesten til å reise å besøke deg en gang :)
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.08.2004, 01:21

Jeg klarer ikke å gå inn på andre sider med innlegg enn det som allerede er framme. Er det min PC det er noe galt med?
k-.
13.08.2004, 18:04

k-. skreiv:
Jeg klarer ikke å gå inn på andre sider med innlegg enn det som allerede er framme. Er det min PC det er noe galt med?
Oops. Dette er ein bug, og eg har ei kraftig mistanke om nøyaktig kva det skuldast, så eg skal klare å reparere det ganske kjapt ... har diverre ikkje høve til det no, men skal gjere det så fort eg får tilgong til tekstredigerings- og FTP-program. Tusen takk for tipset!
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.08.2004, 13:11

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.