Andeby Online > Diskusjonsforum > Endringar på Andeby Online (LES!)
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei alle saman,
dei siste par åra har eg prøvd å drive Andeby Online halvvegs kommersielt -- rett og slett fordi eg innbiller meg at det er den enklaste måten å ha motivasjon til å lage ei veldig god nettside på. Dette har til tider vore kritisert i forumet (at sidene har hatt ein del annonser og at det gjelder litt andre lover og reglar for bruk av bilete på kommersielle nettsider enn ikkjekommersielle ser ikkje alle like positivt på), og det kan eg i og for seg forstå -- sjølv om det etter mi meining er enklast å lage noko bra når ein har ein måte å finansiere det på.
Eg innser no at dette ikkje eigentleg har fungert. Om dette skuldast at ideen er dårleg eller at eg har hatt litt for mange andre prosjekter i ilden samtidig som eg har ansett som viktigare, vil eg ikkje spekulere i. Kanskje hadde det gått an å gjera ei veldig god nettside av Andeby Online på kommersielt vis dersom andre med meir tid og pengar tok over drifta ... men for min del trur eg at det er på tide å gi opp.
Eg kjem difor frå no av til å innstille all kommersiell drift av Andeby Online. Eg har eit par artiklar av Tommy og William liggjande som eg kjem til å leggja ut på Andeby Online i løpet av hausten, og det kan godt hende at det dukker opp ei sjeldan oppdatering etter det òg, men frå no av kjem eg stort sett til å innstille all dagleg drift av Andeby Online.
Kva betyr dette for dykk som brukarar? Vel ... to ting.
For det første: Ettersom eg ikkje lenger har nokre former for inntjening på sidene (alle annonsene er borte no), vil eg ikkje oppdatere like «ofte» som tidlegare (jada, eg veit at det kan diskuterast kor ofte eg eigentleg har klart å oppdatere). Sannsynlegvis vil det òg bety at det ikkje blir fleire NM i Donald, då desse har vore relativt dyre å stelle i stand.
For det andre: Ettersom sidene no er det som må kallast «ikke-ervervsmessige», er det frå no av tillatt å leggja ut bilder i Andeby Online-forumet. Berre last opp bildet ein stad på nettet og bruk [ img ] http://www.domene.com/bilde.png [ /img ] (utan mellomromma).
Men: Pass på at bruk av biletet ikkje er i strid med åndsverksloven § 23: Ikkje legg ut eit bilete berre for å vise det fram, legg fram eit bilete berre i ein relevant kontekst. Døme: Dersom du skriver eit innlegg om historie X, har du lov til å vise nokre ruter frå historie X i forumet, men ikkje legg ut nokre ruter frå historie X berre for å vise fram ruter av historie X. Dessutan: Oppgi alltid kvar biletet er henta frå (og sleng på © DISNEY), og legg ALDRI ut heile historier eller liknande i forumet. Desse reglane gjeld sjølvsagt både direkte bilete og lenkjer til bilete.
Internettsider der folk har lagt ut lange Disney-teikneseriar i si fulle lengde er det framleis forbudt å lenkje til i forumet.
Den heilt store forskjellen frå før blir det ikkje: Forumet og bruktbørsen vil fungere på nøyaktig same måte som tidlegare, og dei andre delane av sida var eg allereie elendig på å oppdatere, så ... alt i alt blir det ikkje dei heilt store forandringane for deg som brukar. Eventuelle spørsmål svarer eg gjerne på i denne tråden.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.08.2008, 16:55

Paypal donate knapp, er det en ide for å dekke deler av nettleien ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
31.08.2008, 23:40

Nei. Nettleien er ikkje eit stort problem, og skal eg først gjera sidene ikkjekommersielle skal eg gjera det skikkeleg (sjølv om eg oppdager no at det er nokre av annonsene eg har gløymt å fjerne ... flaut! Velvel, får ta det i løpet av dagen). Dessutan er jo hovudessensen med denne meldinga at Andeby Online ikkje kjem til å få så mange oppdateringar i framtida, og eg har ikkje samvite til å ta imot donasjonar til ei nettside som ikkje oppdaterast dersom det mot formodning finst dei som er interesserte i å gi det.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
01.09.2008, 07:55

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Ettersom sidene no er det som må kallast «ikke-ervervsmessige», er det frå no av tillatt å leggja ut bilder i Andeby Online-forumet.
Da kan det det vel kanskje også være en ide å innføre bruk av en eller annen form for avaterer slik som jeg sett i en del andre diskusjonsforumer?
02.09.2008, 16:06

Mickey Mouse skreiv:
Ettersom sidene no er det som må kallast «ikke-ervervsmessige», er det frå no av tillatt å leggja ut bilder i Andeby Online-forumet.
Da kan det det vel kanskje også være en ide å innføre bruk av en eller annen form for avaterer slik som jeg sett i en del andre diskusjonsforumer?
Både bilder og avatarer er en dårlig idé. Se gammelt innlegg.
Innlegget blei sist redigert 02.09.2008, 17:15 av Diff
02.09.2008, 17:14

Diff skreiv:
Både bilder og avatarer er en dårlig idé. Se gammelt innlegg.
La oss nå endelig ikke gjøre dette til en "krangel" mellom PC-entusiaster og mobil-freaker. Internett er vel først og fremst beregnet på å leses fra PCer? Og jeg kan ikke se noen grunn til at AOL på død og liv skal være så mye mer mobil-vennlig enn de fleste andre fora. Det er helt sikkert mange mobil-brukere også i f.eks. DDF(R)-forumet og de klager da ikke. Forøvrig kunne det vel kanskje være mulig å få til en grafikk av/på funksjon dersom det kan lette tilværelsen for mobilbrukerne?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 02.09.2008, 23:07 av Sigvald
Sigvald
42 år, Stavanger
02.09.2008, 23:07

Sigvald skreiv:
Forøvrig kunne det vel kanskje være mulig å få til en grafikk av/på funksjon dersom det kan lette tilværelsen for mobilbrukerne?
Dette tror jeg Mobil-entusiastene og ikke PC-freakene hadde satt stor pris på.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
02.09.2008, 23:50

MikroMidas skreiv:
Sigvald skreiv:
Forøvrig kunne det vel kanskje være mulig å få til en grafikk av/på funksjon dersom det kan lette tilværelsen for mobilbrukerne?
Jeg benytter Opera på min mobil, og der er det en funksjon for å slå av og på nedlasting av bilder.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
03.09.2008, 04:25

Drikaton skreiv:
MikroMidas skreiv:
Sigvald skreiv:
Jeg benytter Opera på min mobil, og der er det en funksjon for å slå av og på nedlasting av bilder.
Da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor Diff fremdeles gjør dette til et betydelig poeng?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
42 år, Stavanger
03.09.2008, 09:16

Det kan hende Diff har Opera Mini 3? For nokre år sidan, då vi diskuterte dette sist, VAR dette faktisk eit problem, då den klart beste mobilnettlesaren ikkje kunne skru bilder av og på. Og så bestemte Opera seg for å lage ein Opera Mini 4 som var så gigantisk og bra at gamle mobilar rett og slett ikkje KUNNE bruke den. Inntil eg fekk ny mobil sjølv i førre veke hadde eg same problemet sjølv: Den einaste Opera-versjonen som finst for eldre mobilar, kan ein ikkje slå av bilder i.
Avatarar er ein dårleg idé. Eg kan ikkje leggja ut nokre former for avatarar her (eller la folk leggja inn sine eigne) utan at mange forventer å få moglegheita til å bruke Disney-figurar som avatarar. Og DET er sjølvsagt ikkje meir lovleg berre fordi sida er ikkje-ervervsmessig. Det er ikkje akkurat illustrasjon av ein vitskapleg eller kritisk tekst om Disney-teikneseriar om eg legger eit bilete av Spøkelseskladden ved sidan av namnet mitt i alle innlegga mine.
Bruk av bilete generelt er ikkje ein dårleg idé så lenge folk ikkje overdriver, men berre bruker dei der dei er nødvendige. Så langt har det vore biletstøtte i forumet i ei veke, og null bilder har blitt lagt ut så langt, så eg trur ikkje vi trenger å frykte at det blir så mange bilder at dette blir eit problem.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.09.2008, 09:44

Bra! Da slipper jeg å argumentere mer for det :)
Angående Opera, så bruker jeg Opera 4. En ypperlig nettleser for mobilbruk. Og jobben betaler, så kostnader er heller ikke noe problem.
Avatarer i teksten derimot, synes jeg forstyrrer veldig. Ja, man kan slå av bilder, men da blir de fleste nettlsider rotete og lite brukervennlige.
Må moderere meg selv litt og tilføye at bilder som en del av debatten har jeg ikke noe i mot.
03.09.2008, 10:00

En av de egenskapene jeg personlig liker aller best ved andebyonline er at sidene er ryddige og lette å få oversikt over i motsetning til f.eks. forumet på www.ddfr.dk. Det første jeg legger merke til på dette forumet er masse farger, bilder som beveger seg o.l. som stjeler oppmerksomheten slik at det blir tyngre å lese innholdet (som tross alt er det viktigste og mest interessante). Jeg foreslår derfor: keep it simple
-Nei til sensur eller annen ombrekking av tegneserier
donaldist
22 år, Namdalseid
03.09.2008, 10:14

Jepp. Ryddige og oversiktlige sider. Men, som den nostalgiker jeg er, tillater jeg meg å anmode Olaf om å la oss få tilbake den gode gamle gulfargen. (det var tider, det gitt.....)
BOM -Du er hypnotisert!
Spøkelseskladden
40 år, Sarpsborg
05.09.2008, 21:35

Støtter helhjertet Spøkelseskladdens brannfakkel. Mulig ikke alle anser AOLs fargevalg som det mest sentrale emnet her i forumet, men personlig syns jeg vennlig, varmt solsikkegult var atskillig mer passende enn kjølig, industriell (for ikke å si "harry og nymotens"
) fiolett.
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
05.09.2008, 23:12

Veldig enig med Spøkelseskladden.
Men det du sier Olaf at det ikke er mulig å annonsere på Andebyonline lengre? Tenkte nemlig å kontakte deg ang en annonse om et par uker 
Mickey
18 år, Horten
26.09.2008, 18:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.