Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Prinsesse Stella

Andeby Online > Diskusjonsforum > Prinsesse Stella

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei, noen som vet hvilken Donald Pocket prinsesse Stella fra planeten Pasifikk er med i for første gang. Er med i Donald Pocket nr 94 ( for øvrig en av de aller beste synes jeg) og der skinner det gjennom at hun har besøkt Donald i en tidligere pocket, men denne har jeg aldri lest. Har nokså mange pocketer, og vil gjerne skaffe meg denne også!

Pasifikk
25 år, Strand

18.07.2008, 20:04

Den første historia til Stella, «Paperino e l'avventura sottomarina» (frå 1972), er diverre aldri utgitt i Skandinavia. Dersom du leser italiensk, brasilportugisisk, finsk, fransk, gresk, nederlandsk, spansk eller tysk, kan du finne historia i eit av desse heftene.

Det finst fleire andre historier om Stella, den du henviser til er den tredje (den andre er heller ikkje utgitt på norsk). Sjekk Donald Pocket 136 og 167 for to andre historier med Stella.

Verker som om italienarane har klart å samle ein Stella-omnibus som verkeleg kan vera verdt å få tak i for Stella-fans. Så lenge ein har litt flaks og klarer å navigere på italiensk Ebay, burde det ikkje vera eit kjempeproblem å få tak i meir Stella, altså -- men dei to første historiene med ho finst altså diverre ikkje på norsk.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.07.2008, 20:31

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Verker som om italienarane har klart å samle ein Stella-omnibus som verkeleg kan vera verdt å få tak i for Stella-fans.

Denne omnibusen hadde jeg gjerne ville sett utgitt på norsk. Hadde kjøpt den tvert!

Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"

Hallgeir
29 år, Stjørdal

18.07.2008, 21:11

Observera att I Maestri Disney från januari i år innehöll både den första L'avventura sottomarina och Il ritorno di Reginella. Den kanske är lättare att få tag i och då får man båda äventyren som saknas i Skandinavien.
http://coa.inducks.org/issue.php?c=it%2fMD+++35

Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)

Innlegget blei sist redigert 18.07.2008, 22:06 av germund

germund
34 år, Sverige

18.07.2008, 22:06

Verker som om italienarane har klart å samle ein Stella-omnibus som verkeleg kan vera verdt å få tak i for Stella-fans. Så lenge ein har litt flaks og klarer å navigere på italiensk Ebay, burde det ikkje vera eit kjempeproblem å få tak i meir Stella, altså -- men dei to første historiene med ho finst altså diverre ikkje på norsk.

Den mangler den siste historien. Men ja, uff, hvorfor får vi aldri SLIKE temapocketer på norsk?

blue blue glass moon
under the crimson air

Innlegget blei sist redigert 19.07.2008, 14:50 av Adamant

Adamant
22 år, USA

19.07.2008, 14:49

nå har eg investert i dei to pocketane! takk for hjelpen!

Pasifikk
25 år, Strand

19.07.2008, 15:06

Adamant skreiv:

Den mangler den siste historien. Men ja, uff, hvorfor får vi aldri SLIKE temapocketer på norsk?

Samtykkes. Kanskje slikt hadde kunnet blitt trykt som en del av HOF? (Jfr. Drageherrenes rike)

munin
27 år, Trondheim

14.08.2008, 14:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.