Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

pixar

Andeby Online > Diskusjonsforum > pixar

Gå tilbake til forumoversikta ...

jeg synes at disney hAR SYNKEI veldig i de siste åra de lager nå så dårlige tegne serier at japsene er bedere å lage tegne serier. men de eller disney slår ikke PIXAR for de har kommet seg veldig bra etter toy story for den var en klassiker men de har kommet jeg bedere finding nemo er en fantastis bra film det er veldig bra grafiken der ser man at fisk er fisk.
vis du vil si mer om detter svar på dette???

film

10.08.2004, 06:32

Enig i at Pixar har laget bedre tegnefilmer enn Disney de siste årene. Kan det ha noe med at Michael Eisner har overtatt som sjef i Disney-konsernet, tro?

donald_nerd
20 år, Tønsberg

10.08.2004, 06:36

ja det trur jeg oxo hvis walt disney hadde levd så hadde disney vært noe.
men det er noen bra men det er meg da.

film

10.08.2004, 06:39

Beklager at jeg retter på deg Film, men det hadde vært en stor fordel om du hadde lest igjennom innleggene dine før du postet dem. Det er ikke bare vanskelig men til tider umulig å forstå hva du mener.

Lars Olav
32 år, Grimstad

10.08.2004, 11:24

Lars Olav skreiv:

Beklager at jeg retter på deg Film, men det hadde vært en stor fordel om du hadde lest igjennom innleggene dine før du postet dem. Det er ikke bare vanskelig men til tider umulig å forstå hva du mener.

Enig med deg, Lars Olav, det finnes noe som heter komma, det er et tegn som skiller setninger og gjør tekster enklere å lese. Kommaet ser slik ut: ,

Nå har jeg ikke sett så mange filmer av Pixar (bare Toy Story-filmene som jeg husker i farten), men var ikke Finding Nemo et samarbeid mellom Pixar og Disney?

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

10.08.2004, 18:37

Hadde det kun vært komma som manglet så hadde jeg ikke hatt noen problem. Det er heller hvordan "Film" har stokker om på ord og puttet dem i tilfeldig rekkefølge.

Lars Olav
32 år, Grimstad

11.08.2004, 01:17

Lars Olav skreiv:

Hadde det kun vært komma som manglet så hadde jeg ikke hatt noen problem. Det er heller hvordan "Film" har stokker om på ord og puttet dem i tilfeldig rekkefølge.

Hehe! ;) Bjelken i øyet og så videre, Olav..("film" har stokker om på ord) Apropos treverk - jeg las gjennom dette innlegget minst tre gnager. d:3

Jo - jeg er nok en underlig skrue...

Tufsemikkel
30 år, Trondheim

11.08.2004, 20:29

oups.

En vesensforsjell er vel kansje at du forstod mitt innlegg på tross av den feilen. ;)

Jeg er ikke den som kritiserer folk for rene skrivefeil (hvis det kun er det), men innlegget øverst er vel ikke akkurat et av dem.

Lars Olav
32 år, Grimstad

12.08.2004, 00:22

En dyslektiker finner ikke feil uansett hvor mange ganger han leser gjennom innlegget, det må resten av oss lære å leve med. Satis. Men, Disney har aldri arbeidet slik som Pixar gjør, Pixar er mer i slekt med Warner og MGM enn med Disney, flatere organisasjon og lek som hovedinspirasjon. Disney har alltid hatt en moral i bunnen av historien, og en sterk leder på toppen. Chuck Jones og Tex Avery kunne aldri ha jobbet for Walt, men de hadde glidd rett inn i pixar.
Og japsene lager gode filmer, det behøver ikke være dårlig fordi om japsen gjør det bedre, ingen lager bedre skrekkfilm enn japsene, for eksempel.

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
40 år, Giske

21.08.2004, 07:13

176-761 skreiv:

Chuck Jones og Tex Avery kunne aldri ha jobbet for Walt, men de hadde glidd rett inn i pixar.

Total avsporing fra min side det her, men Tex Avery og pixar hadde vært noe, hvorfor kom ikke jeg på den tanken først :)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

21.08.2004, 10:56

176-761 skreiv:

En dyslektiker finner ikke feil uansett hvor mange ganger han leser gjennom innlegget, det må resten av oss lære å leve med.

Det er ikke alle som skriver feil som er dyslektikere ;) En del av ordene han brugte hentyder til at han kun skriver fort og galt og et av dem er "oxo" Dette er klart et sleng ord og etter min mening totalt unødvendig.

Lars Olav
32 år, Grimstad

22.08.2004, 16:52

En interessant side om Walt og Tex:
http://www.troy33.freeserve.co.uk/walt.htm
Anbefales.
Eller start på
http://www.troy33.freeserve.co.uk/

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
40 år, Giske

26.08.2004, 22:59

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.