Andeby Online > Diskusjonsforum > hva har skjedd med andebyonline???
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hva er det som er skjedd med www.andebyonline.com? Jeg kan ikke finne hovedsiden; det virker som det eneste som nå finnes på denne siden er diskusjonsforumet!
donald_nerd
20 år, Tønsberg
10.08.2004, 06:12

jeg og donald
10.08.2004, 06:14

donald_nerd skreiv:
Hva er det som er skjedd med www.andebyonline.com? Jeg kan ikke finne hovedsiden; det virker som det eneste som nå finnes på denne siden er diskusjonsforumet!
Pga bugs i forumet + oppdatering av www.andebyonline er innholdet derfor sterkt redusert. I tråden http://www.andebyonline.com/index.php?traad=413 kan du lese mer om oppdateringsarbeidet til Olaf, noe som kan ta sin tid.
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
10.08.2004, 10:14

donald_nerd skreiv:
Vi hamna i den situasjonen at vi anten kunne leggja ut forumet og la resten vente ei stund, eller la resten liggja og la forumet vente ei stund til. Og ettersom forumet er den mest populære delen av sida no, og det samtidig blei ein del bugs på resten av sida som må fiksast, er resten av sida MIDLERTIDIG fjerna. Dette skal kome tilbake, det har du mitt ord på.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.08.2004, 13:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.