Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa slutter å lage teikneseriar
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Recap-halvsiderne er ganske enkelt en del af Rosas produktion. Eg har eit behov for å ha alle teikneseriane til Don Rosa ståande i hylla. Naturligvis skulle det være en-dels-versionen som blev gengivet i bogen - recap-halvsiderne kan gengives efter serien, som det sker i Lo$C på glimrende vis.
Siden 1999 har jeg lavet hjemmesider om dette - og fremhævet forskelle og fordele ved begge versioner. Der er detaljer og morsomheder, som du går glip af, lige meget hvilken version du IKKe læser.
Men jeg kan da berolige lidt - det eneste vi alt i alt kommer til at mangle, os der har både blade og bøger, blive 3-dels-versionerne af Krøsus-serien og Columbus-kortene.
Af disse er 3-dels-versionen af Krøsus udgivet i både Sverige og USA. Columbus-kortenes 3-dels version er så vidt vides ikke udgivet i sammenhæng med resten af serien noget sted.
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
12.06.2008, 19:04

AC skreiv:
Eg har eit behov for å ha alle teikneseriane til Don Rosa ståande i hylla.
Morosamt med denne midt inni dansken din, AC. 
12.06.2008, 23:03

Jeg citerede jo bare Olaf, med Don Rosa sat ind hvor Olaf skrev Carl Barks - vi har nøjagtigt de samme behov.
Don har i øvrigt før nævnt Ann og ferier sammen med hende som grunde til at han har droslet ned. Om synet er den endelig pind til hans historiers kiste er så noget andet. Vi har fået 20 år produktion af historier fra Don - dem kan vi glæde os over i resten af livet og glæde os over at Don får mulighed for at nyde sin 3. alder.
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
13.06.2008, 08:35

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.