Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skrue McDucks Liv og Livnet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrue McDucks Liv og Livnet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Skrues Liv-historiene kommer vel med i HOF. Jeg tviler på at de er samlet i én bok, siden det er noen "vanlige" historier mellom Skrues liv-historiene.

Hvis boka "Skrue McDucks liv og levnet" ikke trykkes opp på nytt før i 2006, så hadde vært en idé å ha med B-kapitlene som Don Rosa har laget etterpå.

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

06.08.2004, 23:08

det eneste jeg har av Skrue Mcduck's liv og levnet er del 12. Jeg fant det for noen dager siden på en bruktbutikk og kjøpte det for 4 kroner.

Uten donald ville ikke livet vært det samme

Skruefan
Stavanger

07.08.2004, 22:15

fiskebolla skreiv:

Hvis boka "Skrue McDucks liv og levnet" ikke trykkes opp på nytt før i 2006, så hadde vært en idé å ha med B-kapitlene som Don Rosa har laget etterpå.

Jeg tror ikke det ville vært en god idé. Flere av B-kapitlene handler midt imellom i enkelte av historiene i Skrue McDucks Liv og Levnet, så det kunne ha skapt mye kaos og rot om man hadde tatt dem med.

Pannekake
18 år, Kárášjohka/Karasjok

09.08.2004, 13:43

fiskebolla skreiv:

Snakker vi da om "Oppgjør i Bløff" og "I hjertet av Yukon" osv?

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

10.08.2004, 14:17

andungen kvakk kvakk skreiv:

Snakker vi da om "Oppgjør i Bløff" og "I hjertet av Yukon" osv?

Ja, det var dem jeg tenkte på...
B-kapitlene trenger ikke å komme mellom "hovedkapitlene", men være med i boka som f.eks. tillegg (eller "bonus", for å selge mer).

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

10.08.2004, 18:47

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.