Andeby Online > Diskusjonsforum > Husker du de DIGRE Donald bøkene fra Hjemmet?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har 4 stykker i PRIMA tilstand. Lurer på om disse er verdt noe som helst? Eneste minus med de må nok være at jeg har vært så dum å skrive navnet mitt og årstall jeg fikk de med små bokstaver øverst på første side... 
Ung og dum dessverre... 
Uansett, om noen kan si meg om de er verdt å selge så hadde jeg blitt evig taknemmelig.
25.04.2008, 19:05

Jigzaw skreiv:
Jeg har 4 stykker i PRIMA tilstand. Lurer på om disse er verdt noe som helst? Eneste minus med de må nok være at jeg har vært så dum å skrive navnet mitt og årstall jeg fikk de med små bokstaver øverst på første side... :-(
Ung og dum dessverre... ;-)
Uansett, om noen kan si meg om de er verdt å selge så hadde jeg blitt evig taknemmelig.
Det kommer vel litt an på hvilke bøker i serien det er tale om? Jeg vil tro at bøker som:
Jeg, Donald Duck
Jeg, Onkel Skrue
Jeg, Mikke Mus
Jeg, Langbein
er mest verdt.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
25.04.2008, 19:45

Det er i alle fall to "Jeg,..." bøker der. Donald og Mikke tror jeg det var. Må finne esken de ligger i for å sjekke. Hva vil prisen på disse være tror du?
25.04.2008, 19:52

Da jeg for ca fem år siden skulle ha alt som det stod Disney på kjøpte jeg mine for rundt to hundre kroner stykket. Sjekk gjerne opplaget også, for Jeg-bøkene kom ut i gresselig mange omganger.
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
19 år, Kongsvinger
25.04.2008, 21:13

26.04.2008, 08:42

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.