Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nabo Jensen

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nabo Jensen

Gå tilbake til forumoversikta ...

Diskussionen om Guffen og hvilke stamtræer, der kan "godtages", får mig til at tænke på en anden Disney-figur.
Ifølge Who's who in Duckburg optræder Nabo Jensen første gang i Good Deeds fra 1943. Men såvidt jeg kan se, optræder han allerede den 13. juli 1942. Denne histore er dog af Bob Karp og Al Taliaferro.

for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.

Benadikt
49 år, Færøyene

09.04.2008, 01:48

Benadikt skreiv:

Diskussionen om Guffen og hvilke stamtræer, der kan "godtages", får mig til at tænke på en anden Disney-figur.
Ifølge Who's who in Duckburg optræder Nabo Jensen første gang i Good Deeds fra 1943. Men såvidt jeg kan se, optræder han allerede den 13. juli 1942. Denne histore er dog af Bob Karp og Al Taliaferro.

Er det sikkert at det er tale om samme figur?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

09.04.2008, 04:10

Interessant spørsmål. Eg synest ikkje at han liknar på Jensen, men kan ein gå ut frå at dei likevel er meint å vera same figur? Eller, uavhengig av kva Karp, Taliaferro og Barks har meint, kan ein gå ut frå at alle irriterande naboar Donald måtte ha i utgangspunktet er meint å vera same figur?

Dette minner meg om eit spørsmål nokon brakte opp på DCML for ei årrekke sidan: Korleis i alle dagar kan vi føle oss så sikre på at sekretæren vi møter i «The Midas Touch», verkeleg ER frøken Vable? Ho er ikkje navngitt, og utseendet hennes er relativt generisk, såpass generisk at ein kan argumentere for at den sekretæren Barks bruker i *ei* historie seinare er ein heilt annan figur. Og kva med Bolivar -- debuterte han i ei avisstripe, eller i teiknefilmen Alpine Climbers? Om det stridast dei lærde.

Er Taliaferros nabo eigentleg Jensen? Er Barks' tulipandyrkende Jughead Jones eigentleg Jensen? Er Jensen med det utseendet Don Rosa har gitt han i gresskar-historia si eigentleg Jensen? Er den tynne bebartede naboen Donald har i italienske historier eigentleg Jensen? Vil det nokon gong, for å bruke Sigvalds ord, vera «sikkert at det er tale om samme figur»?

The world may never know.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

09.04.2008, 06:49

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Er Taliaferros nabo eigentleg Jensen? Er Barks' tulipandyrkende Jughead Jones eigentleg Jensen? Er Jensen med det utseendet Don Rosa har gitt han i gresskar-historia si eigentleg Jensen?

Rosa skriver i HoF boka at han bruker Jensen for første gang i gresskar-historien. Det må jo være feil. Han bruker jo også Jensen i den demontere-313-historien...

Diff

09.04.2008, 18:04

Det er riktig, jeg har lagt merke til dette tidligere.
Jeg mener å huske at det har blitt diskutert her før en gang.

<<I only hope that we never lose sight of one thing — that it was all started by a mouse.>>
Walt Disney.

Barks| Rota| Rosa| Scarpa| van Horn| Solstrand & Midthun|

Audun

09.04.2008, 18:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.