Andeby Online > Diskusjonsforum > EGMONT E-post adr.
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har tenkt å skrive en e-post til Egmont og i den sammenheng etterspør jeg Egmonts epost-adr. jfr. Ansvarlige for utgivning av serier; Solveig Thime eller redaktør for Asterix, Blueberry eller Lucky Luke.
For ordens skyld, jeg har sett etter den.
Jeg har:
a) Foretatt søk i Google, samt dette forumet.
b) Vært innom Serieforlaget.no (som er en ganske perifer side i så måte), samt nettbutikken serie.no .
Det haster da jeg gjerne skulle ha sendt e-posten i løpet av kvelden...

<<I only hope that we never lose sight of one thing — that it was all started by a mouse.>>
Walt Disney.
Barks| Rota| Rosa| Scarpa| van Horn| Solstrand & Midthun|
Innlegget blei sist redigert 31.03.2008, 15:08 av Audun
30.03.2008, 20:31

Jeg har nå mottatt e-post adressen via privatmeldingssystemet.
Og det er jeg selvsagt takknemmelig for.
Da anser jeg denne tråden som unødvendig her i forumet.
Jeg vil legget til at jeg ikke er redd for å legge den ut her, (jeg kan kamuflere den) slik at andre i den samme krisen får oppløst problemet.
<<I only hope that we never lose sight of one thing — that it was all started by a mouse.>>
Walt Disney.
Innlegget blei sist redigert 31.03.2008, 14:18 av Audun
30.03.2008, 21:00

Audun skreiv:
Jeg vil legget til at jeg ikke er redd for å legge den ut her, (jeg kan kamuflere den) slik at andre i den samme krisen får oppløst problemet.
Forumreglene tillater ikke at du legger ut andres e-post-adresser i forumet.
Tommy
24 år, Odda
30.03.2008, 21:17

OK
Walt Disney.
30.03.2008, 21:39

Audun., du brukte google og fant ikke adressen til Egmont. snakk om å feile katastrofalt... heh
Samler
Orlel
24 år
31.03.2008, 00:37

Orlel skreiv:
Audun., du brukte google og fant ikke adressen til Egmont. snakk om å feile katastrofalt.
Les hva jeg skriver da mann;
Jeg har tenkt å skrive en e-post til Egmont og i den sammenheng etterspør jeg Egmonts epost-adr. jfr. Ansvarlige for utgivning av serier; Solveig Thime eller redaktør for Asterix, Blueberry eller Lucky Luke.
Det var da helst Solvieg Thimes E-post adresse jeg var ute etter.
Egmont hovedadresse er jeg fullstendig klar over;
serieforlaget [at] egmont [dot]no.
Det er da heller ingen personlig adresse.
Walt Disney.
Innlegget blei sist redigert 31.03.2008, 15:34 av Audun
31.03.2008, 08:14

Jeg søkte på navnet, som forsåvidt var stavet feil og google rettet opp og fant adressen. Ingen kunst, det er bare google magi
Samler
Orlel
24 år
01.04.2008, 01:15

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.