Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldistiske objekter på QXL
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ser at det går en flammende debatt her om ett indeks trykket i ett lavkostland og signert av kunstneren som indekset gjelder. Det ble solgt på qxl nå nettopp for en sum som var større enn ett objekt som **ikke** ble solgt men som burde vært solgt.
Det jeg tenker på er at det nettopp var ett ganske strøkent eksemplar av Barks Bear Book til salgs på qxl for 200,- **INGEN** kjøpte det ?? Greit nok at trykkekvaliteten ikke er den beste men mange av de historiene som står i den boka er ganske gode og en del av de plottene som er brukt dukker opp i senere historier med ender i hovedrollen.
Jeg mener at boka er verdt 200,- og hvis den dukker opp igjen så vurder å kjøpe den. Det er sikkert flere her som har meninger om denne utgivelsen og prisen på den også.
Og bare så vi slipper det som jeg vet noen(tm) kommer til å fokusere på, det er **ikke** jeg eller noen bekjente av meg som selger den.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 22.10.2005, 01:11 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.10.2005, 01:10

Historierne ville jeg gerne have, ja, men 200 kr. plus fragt synes jeg personligt er alt for meget for den gang kopimaskinesjusk, som Barks Bear Book er. Jeg har set den hos en kammerat (som også blev vældig skuffet, da han selv modtog den uden at kende noget til "tryk"kvaliteten). Så venter jeg hellere på, at en kvalitetsbog måtte udkomme engang -- eller læser de af historierne, der er tilgængelige i det danske "Tom & Jerry"-blad, mv.
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
22.10.2005, 07:48

Eg ville definitivt ha budt på denne om eg ikkje hadde sprengt teikneseriebudsjettet mitt for lenge sidan og difor held meg milevis unna alle fristelser av typen QXL og Ebay. Tohundre er den boka verdt, spør du meg.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
24.10.2005, 14:33

Jeg betalte rett under 200kr for mitt eksemplar. Selv om trykkvaliteten er dårlig, er jeg ikke i tvil om at boka er verdt pengene.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
24.10.2005, 15:30

Her er den igjen
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20714286&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=11626
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
29.10.2005, 19:53

Micro, jeg selger og kjøper en del på QXL. Auksjonsiden ligger der selv om auksjonen er ferdig, hvis du har linken. Har du siden, har du mailadresse, så by jævelen 250 spenn for boka!!!! Ikke noen problem, jeg har ofte sleepovers på mine auksjoner, og går glatt inn for å grabbe ting som ikke blir solgt til underpris. Er ikke noe problem.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
30.10.2005, 01:20

Ser nå at Amerikansk Donald Duck nr 1 (1936) ligger ute for salg på qxl. Blir interessant å se om bladet blir solgt, og til hvilken pris. Får bare håpe for den eventuelle kjøperen at bladet er ekte...
Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"
Hallgeir
29 år, Stjørdal
10.03.2008, 21:37

Hallgeir skreiv:
Ser nå at Amerikansk Donald Duck nr 1 (1936) ligger ute for salg på qxl. Blir interessant å se om bladet blir solgt, og til hvilken pris.
Ikke forvent for mye, det er ikke Barks i det 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
11.03.2008, 04:59

Heller ingen VanHorn, mener du vel egentlig 
MikroMidas
45 år, Trondheim
11.03.2008, 19:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.