Andeby Online > Diskusjonsforum > Eventyr med tidsmaskinen 1-4
Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det noen som vet hvor jeg kan få lest dd&co historien "Eventyr med tidsmaskinen" del 1-4? Kan man kjøpe den på nett, laste ned lovlig eller noe? Har hatt lyst å lese de i mange år. Hadde del 1 for mange år siden som fulgte med som bilag i 1994, men den har blitt borte etter mye flytting.
11.02.2008, 21:30

Noen kan sikkert scanne den for deg. Men desverre har ikke jeg den historien, så jeg kan ikke hjelpe deg.... 
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Innlegget blei sist redigert 11.02.2008, 21:33 av Villas Vidvei
Villas Vidvei
Oslo
11.02.2008, 21:32

Jeg mindes at have set albummene hos Løvås i Stavanger - og har vist også et par af dem selv. På dansk udkom de først i bogserien de Glade 80'ere.
Der findes vist ikke noget der hedder lovlig nedlastning af DD&Co.-serier (Bortset fra på donald.no altså). Desværre - med den papirkvalitet bladet har i dag ville jeg faktisk gerne betale for at abonnere på bladet digitalt...
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
11.02.2008, 21:45

Men går det an å kjøpe gamle DD&Co blader som ikke er brukt ?
Jeg abonnerer på DD&Co, men går det an å få det digitalt (det ville jo vært kjempefint)? I såfall, hvordan blir det da, på CD?
Innlegget blei sist redigert 11.02.2008, 22:02 av Gulltann
11.02.2008, 22:01

Gulltann skreiv:
Men går det an å kjøpe gamle DD&Co blader som ikke er brukt ?
Jeg abonnerer på DD&Co, men går det an å få det digitalt (det ville jo vært kjempefint)? I såfall, hvordan blir det da, på CD?
Klart det går an å kjøpe gamle blader som ikke er brukt.
Det er foreløpig ingen som kan selge gamle DD digitalt på lovlig måte, da må du ha tillatelse av de som eier historiene. Men det er teknisk mulig å scanne sidene og lagre det på en CD eller DVD.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Innlegget blei sist redigert 12.02.2008, 13:00 av krice
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
12.02.2008, 11:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.