Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

"Onkel Skrue går på veggen"

Andeby Online > Diskusjonsforum > "Onkel Skrue går på veggen"

Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det noen som vet om Don Rosa's historie "Onkel Skrue går på veggen" ("A Matter of Some Gravity") finnes i en av Hall of Fame - bøkene, eller andre Don Rosa - bøker? Hvis ikke, har du noen andre forslag til hvor man kan finne denne? Setter stor pris på svar!

-Nina-

Qpasa
22 år

03.02.2008, 13:46

http://coa.inducks.org/s.php?c=D+96001 kan du se en liste over hvor historien er utgitt. I Norge er den kun utgitt i Donald Duck & Co nr. 32/96.

Einar
22 år, Vennesla

03.02.2008, 13:53

I forhold til antal sider pr. bog osv. skulle det jo undre om ikke serien er planalgt til udgivelse i det syvende bind i Don Rosa-serien i Hall of Fame. Men om det er for længe at vente er der sikkert en af os meddonaldister herinde som kan hjælpe :-) (Om du skulle kunne nøjes med en dansk udgave, sproget er ikke sååå anderledes, så sig fra - så skal jeg finde et eksemplar)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

04.02.2008, 06:56

Om du har en mailadresse, kan du få den på mail.

Diff

04.02.2008, 10:33

Ja, jeg regner egentlig med at den kommer i en av bøkene etter hvert. Så det er jo ingen krise å vente til det eventuelt skjer.

Qpasa
22 år

04.02.2008, 10:39

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.