Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hall of Fame

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Øyvind Braaten skreiv:

med næsten alle de serier, som Daan Jippes og jeg lavede sammen

Det var jo synd. Altså ikke at det kommer en Milton-Jippes-bok, det er godt (for ikke å si glimrende) nytt - men at ikke alle historiene er med. Ikke så lenge siden jeg gikk gjennom disse historiene i Inducks og fant ut at de ville passe perfekt i en Hall of Fame-bok. Tror jeg kom til at historiene til sammen var på underkant av 150 sider.

Tommy
24 år, Odda

28.01.2008, 19:08

Tommy skreiv:

Øyvind Braaten skreiv:

med næsten alle de serier, som Daan Jippes og jeg lavede sammen

Det var jo synd. Altså ikke at det kommer en Milton-Jippes-bok, det er godt (for ikke å si glimrende) nytt - men at ikke alle historiene er med. Ikke så lenge siden jeg gikk gjennom disse historiene i Inducks og fant ut at de ville passe perfekt i en Hall of Fame-bok. Tror jeg kom til at historiene til sammen var på underkant av 150 sider.

Finnes det noen seriøs grunn til å utelukke de to historiene i den skandinaviske utgaven?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

28.01.2008, 19:12

Det er synd at vi ikke får alt materialet samlet, når det faktisk kan lade sig gøre.
Spøgelses-lejren
er faktisk en meget god historie i Barks' stil. Den anden
har jeg desværre ikke læst, og bare derfor ville det selvfølgelig være godt at have den med.
Kan man påvirke Egmont til at få dem med???

for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.

Benadikt
50 år, Færøyene

28.01.2008, 19:32

Mere nytt om Don Rosa Hall Of Shame utgivelse nummer 6 her og dansk release dato :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

28.01.2008, 19:42

Litt merkelig at både Don Rosa 6 og Milton/Jippes-boka skal komme i mars, men kanskje kommer Rosa for eksempel allerede i februar i Norge, mens Milton/Jippes-boka kommer i april..?

Tommy
24 år, Odda

28.01.2008, 21:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.