Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

DD&Co 02/2008

Andeby Online > Diskusjonsforum > DD&Co 02/2008

Gå tilbake til forumoversikta ...

For dei som måtte vera interesserte: Mange godbitar i DD&Co 2/08, som dumpa ned i postkassa her i dag. Fetter Anton har jubileum, og Janet Gilbert / Rodriques disker opp med ei herleg jubileumshistorie. Marco Rota er tilbake med ei ny historie, basert på ein idé av Paul Halas. Daan Jippes har ei historie i bladet, med manus av John Lustig (forsåvidt eit godt manus). Og framhaldshistoria er ei tredelers Mikke-historie med teikningar av Strobl. Veldig mykje bra, altså!

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.01.2008, 17:32

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og framhaldshistoria er ei tredelers Mikke-historie med teikningar av Strobl. Veldig mykje bra, altså!

Har ikke kjøpt bladet ennå, men "Neste uke" i nr. 1 avslørte jo hvilken historie dette er. Litt skuffende kanskje at de tre neste bladene kommer til å inneholde en historie som nettopp har stått på trykk i Hall of Fame, men det er jo for all del en god historie. De fire første bladene kommer altså til å inneholde Strobl! Kan dette bli et stort Strobl-år i tillegg til å bli et stort Donald-år?

Tommy
24 år, Odda

07.01.2008, 17:42

Tommy skreiv:

Litt skuffende kanskje at de tre neste bladene kommer til å inneholde en historie som nettopp har stått på trykk i Hall of Fame

Ikkje for dei av oss som ikkje abonnerer på Hall of Fame.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.01.2008, 17:51

Bra start på året! Men forsiden til DD&Co 3/08 ser ut til å bli årets minst kreative.

Frank Aa
28 år, Trondheim

07.01.2008, 20:15

Tommy skreiv:

Kan dette bli et stort Strobl-år i tillegg til å bli et stort Donald-år?

Det er absolutt ikke umulig. Hvis det blir slik er fint for meg, jeg har ikke lest for mye av Strobl.

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Jeg går på skolen Ullevål skole

Villas Vidvei
Oslo

11.01.2008, 16:25

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.