Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Årets julehefter er kommet!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Årets julehefter er kommet!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Adamant skreiv:

Julehefter skal ikke kjøpes. De skal la bli kjøpt, for så å ligge innepakket mens man lurer på hvilket hefte man har blitt utvalgt til å få dette året....

Høres ut som en praktisk løsning. Men jeg må uansett kjøpe nesten alle heftene sjøl, og jeg klarer ikke å vente så lenge. En bunke hefter er innkjøpt og lest. Jeg kan alltids ta fram noen gamle hefter til jul, men tror nok jeg finner noe å lese i inn-bunken.

Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

08.12.2007, 13:41

Nils Petter skreiv:

Vet ikke om det hører hjemme her eller under "Andre serier", men uansett: I en tid da juleheftene består av 90% resirkulert materiale, står årets Flåklypa-hefte ut som en klar ener. ................... Anbefales!!

Viktig melding følger: Lytt til de som er eldre enn deg selv :-) Jeg gjorde det og kjøpte ett julehefte jeg ikke vil kjøpt ellers. ANBEFALES på det varmeste, og det er ennå i salg. LØP og KJØP !!!

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

27.12.2007, 23:36

Da jeg fikk åpnet "Ingen Jul Uten - Mikke Mus Og Langbein 2007", dro jeg med en gang kjensel på tegningene og mistenkte Floyd Gottfredson og Paul Murry.

Etter en liten sjekk på Inducks fant jeg ut at dette var tilfellet, og fikk til min store overraskelse se at heftet var spekket med manus av Bill Walsh!

(Netsen halvparten av historiene er ikke utgitt i Norge før)

ANBEFALES!

Jeg er ikke overtroisk, men jeg tror på uflaks...

Innlegget blei sist redigert 28.12.2007, 21:33 av Azzout

Azzout
14 år, Tromsø

28.12.2007, 21:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.