Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

donaldhistorie/blad etterlyses!

Andeby Online > Diskusjonsforum > donaldhistorie/blad etterlyses!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei alle ærverdige donaldister!

Jeg etterlyser en fortsettelseshistorie som mest trolig var å finne i Donald Duck&co på midten av 80-tallet.

Historien handler (fritt etter hukommelsen) om Donalds kamp med Fetter Anton om Dollys gunst. Disse historiske kranglefantene velger denne gang friidrettsarenaen til kamp; nærmere bestemt det gamle Hellas. Det er en slags olympisk setting, hvor vinneren får Dolly i premie. Kamphanene veksler på å vinne øvelsene- det står uavgjort foran siste øvelse som er maraton.

Her ser vi Donald gå ut i et mye høyere tempo enn Fetter Anton, og ikke uten grunn: Fetter Anton har alliert seg med noen banditter som står klare med en sekk for å fange Donald i!

Og her slutter første del av historien. Det har alltid plaget meg å ikke få lest ferdig. Kan noen av dere edle sjeler komme meg til unnsetning og fortelle meg i hvilket Donald-blad fortsettelseshistorien står på trykk? Jeg ville vært evig takknemmelig!

Hilsen Ørnulf

ørnulførn

21.12.2007, 01:57

NikZer
31 år, Oslo

21.12.2007, 08:54

NikZer skreiv:

Aha. Det forklarer hvorfor jeg ikke fant historien! Jeg søkte på historier der Anton var med...

Tommy
24 år, Odda

21.12.2007, 16:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.