Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donalds personlighet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donalds personlighet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Det sies at Skrues personlighet blir definert i "Den lure Onkel Skrue." Men hvilken historie vil du si definerer Donalds personlighet? (Fotnote: Har Donald kun en personlighet? Det er uansett ikke forbudt å velge seg flere historier.)

Mitt forslag er historien med det joviale navnet Hypnose og haloi, av den grunn at Donald gjør det klart at han er en svak sjel - uten selv å vite det.

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
19 år, Kongsvinger

18.11.2007, 22:22

Det viktigste er å delta (WDC 188) viser oss Donald som han virkelig er. Full av overdreven selvtillit, kan ikke motstå en utfordring og alltid uheldig. Men når han først har bestemt seg for noe, gir han seg ALDRI.

Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.

Innlegget blei sist redigert 18.11.2007, 22:57 av Nils Petter

Nils Petter
61 år, Moss

18.11.2007, 22:56

Muligens litt på kanten denne, siden den ikke kanskje ikke viser "standard"-Donald, men jeg syns Donald er en fantastisk Donald i Tilbake til Xanadu.

DONALD DUCK TIL UNNSETNING!!

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

- Det Gode Selskap -

http://www.dingus.be

Guffen Delbekk
23 år, Halden

19.11.2007, 02:34

Guffen Delbekk skreiv:

Muligens litt på kanten denne, siden den ikke kanskje ikke viser "standard"-Donald, men jeg syns Donald er en fantastisk Donald i Tilbake til Xanadu.

DONALD DUCK TIL UNNSETNING!!

Ja, den scenen der han brøler det og redder dagen er utrolig flott. Donald gir seg - som Nils Petter sier - aldri når han først har fått seg noe fore.

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.12.2007, 16:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.