Andeby Online > Diskusjonsforum > Seriøst feiltrykk i bok 12 (XII)
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei,
Jeg har endelig kommet i gang med å lese gjennom bøkene. I bok 12 ser jeg at sidene 209 tom 224 er borte og er erstattet med et ekstra sett av side 193-208.
I utgangspunktet tenkte jeg å kontakte Egmont for å få tilsendt en ny bok, men så slår det meg at for skikkelige samlere er dette sikkert en godbit. Når jeg søker i forumet her så finner jeg ingen andre som har samme feil så dette er kanskje ganske unikt. Jeg ser en svenske har hatt samme problem med bok 2:
http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=79
Hva tror dere? Bør jeg bytte boka eller har jeg et unikt samlerobjekt på linje med frimerker med flyet opp ned? 
http://www.msnbc.msn.com/id/8092304/
Thor
Oslo
12.12.2007, 10:04

Hm ... Om dette er eneste eksemplar av bok med denne trykkfeilen kan det jo kanskje være et samleobjekt. Eller jeg vet egentlig ikke.
Om du er ute etter en komplett Carl Barks-samling, så kan det jo kanskje være greit å ha en "hel bok".
Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde gjort 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
12.12.2007, 10:29

Pleier ikke Egmont å la folk beholde den "ødelagte" boka da?
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
12.12.2007, 11:35

Thor skreiv:
Bør jeg bytte boka eller har jeg et unikt samlerobjekt på linje med frimerker med flyet opp ned?
Det kommer an på om du kjøper bokserien for innholdets eller innpakningens skyld.
Det blir diskutert litt om feiltrykk i denne tråden.
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
12.12.2007, 13:00

Jeg hadde en slik feil med en HOF-bok, så jeg ringte Egmont og fikk tilsendt en ny uten å levere den gamle.
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
12.12.2007, 16:02

Kjetil Golid skreiv:
[...] uten å levere den gamle.
Uten å levere den gamle?
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
15.12.2007, 19:37

Bøkene må leveres hvis det er CBSV, siden disse har eksklusive samlenummer. Det er ikke tilfelle med HOF og DKÅ.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
15.12.2007, 20:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.