Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

NM i Donald 2007??

Andeby Online > Diskusjonsforum > NM i Donald 2007??

Gå tilbake til forumoversikta ...

Vi er nå kommet halvveis i oktober, og ingen hentydninger er kommet fram om NM i Donald i år.

Derfor tolker jeg det dit hen at det IKKE vil bli arrangert noe slikt i år, hveretfall ikke fra Andeby online sin side.

Har jeg rett i dette?

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

16.10.2007, 17:16

Mulig. Men håper ikke det!

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Jeg går på skolen Ullevål skole

Villas Vidvei
Oslo

16.10.2007, 17:39

November/desember har vist seg å vera eit dårleg tidspunkt å arrangere NM på. Difor tar vi ein pause frå NM i år, og kjem sterkare tilbake med NM 2008, som sannsynlegvis blir i februar. Meir informasjon kjem når meir informasjon er tilgjengeleg.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.10.2007, 17:53

Ok, men februar er ikke så lenge til!

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Villas Vidvei
Oslo

16.10.2007, 17:54

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

November/desember har vist seg å vera eit dårleg tidspunkt å arrangere NM på. Difor tar vi ein pause frå NM i år, og kjem sterkare tilbake med NM 2008, som sannsynlegvis blir i februar. Meir informasjon kjem når meir informasjon er tilgjengeleg.

Helt enig, disse månedene er travle nok, med juleforberedelser og alskens andre ting. Men godt å høre at det blir NM igjen. Etter i fjor ble jeg sittende igjen med et inntrykk av at du sannsynligvis ikke kom til å arrangere flere NM igjen.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

16.10.2007, 18:58

November/desember har vist seg å vera eit dårleg tidspunkt å arrangere NM på. Difor tar vi ein pause frå NM i år, og kjem sterkare tilbake med VM 2008, som sannsynlegvis blir i februar. Meir informasjon kjem når meir informasjon er tilgjengeleg.

Høres smart ut.

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Villas Vidvei
Oslo

16.10.2007, 19:00

Da bør nok de fleste her på forumet være ferdig med julebaksten kan jeg tenke meg.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

16.10.2007, 22:49

, og kjem sterkare tilbake med NM 2008, som sannsynlegvis blir i februar..

Det bør da komme utenom vinterferien. Håper også at det blir en del PR i forkant slik at det norske folk får høre om begivenheten.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

17.10.2007, 08:43

BUMPibump, byggmakker!

November/desember har vist seg å vera eit dårleg tidspunkt å arrangere NM på. Difor tar vi ein pause frå NM i år, og kjem sterkare tilbake med NM 2008, som sannsynlegvis blir i februar.

Har jeg gått glipp av noe? :-)

Men over til det jeg egentlig skulle spørre om før jeg søkte i forumet: Jeg finner ikke de gamle resulatlistene noe sted på siden, antakelig pga moderiniseringene av AOL som pågikk en periode. Er det noen sjanse for at du kan legge ut disse listene et eller annet sted, Laffen?

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

05.04.2008, 16:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.