Andeby Online > Diskusjonsforum > VIKTIG INFO OM CKBSV BOK 27
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Fikk idag et brev fra Egmont angående bok 27 i CBSV. Det er en liten produksjonsfeil i enkelte av bøkene. Feilen består i noen små spesielle hull på noen av sidene.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Innlegget blei sist redigert 02.10.2007, 12:20 av Øyvind Braaten
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
02.10.2007, 12:12

Øyvind Braaten skreiv:
Fikk idag et brev fra Egmont angående bok 27 i CBSV. Det er en liten produksjonsfeil i enkelte av bøkene. Feilen består i noen små spesielle hull på noen av sidene.
Fikk også dette brevet, og etter å ha åpnet pakken med bøkene og kikket litt i bok 27 kan jeg konstantere at boka mi faktisk inneholder disse hullene...
Tommy
25 år, Odda
02.10.2007, 13:25

Mitt har ett mikroskopisk hull på side 145, men det er ikke nok til at jeg gidder å bytte.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
02.10.2007, 19:35

Mitt har eit kjempemikroskopisk hull som strekker seg frå side 145 og ti-tjue sider gjennom boka, men det er såvidt eg kan sjå berre i margen utanfor seriane, og så lenge det er knappenålsstorleik på holet øydelegg det ikkje lesaropplevinga uansett. Så eg gjer som chrisron; ingenting.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.10.2007, 21:04

Jeg forsnakket meg vist litt i stad, jeg har ett knappenålshull på side 65 som fortsetter til s. 81 og ett hull på side 113 som fortsetter til side 123. Men det er så lite at jeg tror ikke jeg gidder å foreta meg noe.
bingo
38 år, Sandefjord
02.10.2007, 22:14

bingo skreiv:
Jeg forsnakket meg vist litt i stad, jeg har ett knappenålshull på side 65 som fortsetter til s. 81 og ett hull på side 113 som fortsetter til side 123. Men det er så lite at jeg tror ikke jeg gidder å foreta meg noe.
Det finnes flere slike hull i min bok. Nå som sjansen byr seg velger jeg å bytte bok.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
03.10.2007, 01:21

Jeg ringte til Egmonts kundeservice og jeg ble fortalt at jeg bare skulle vente til et nytt opplag var trykket opp og de skulle sende nærmere informasjon om bytting av bøker. Jeg kommer nok til å bytte fordi jeg etter enda nærmere inspeksjon av bøkene fant ut at det var hull i ganske mange sider og siden jeg betaler så mye som jeg gjør, vil jeg at bøkene skal være perfekte og uten irritasjonsmomenter.
bingo
38 år, Sandefjord
03.10.2007, 09:44

Hull i min også - lurer på om erstatningsbokene vil bli merket identisk med de opprinnelige, eller om de vil være merket med "opplag 2" eller lignende.
Den som har flest dingser når man dør har vunnet!
GPLongford
43 år, Meløy
06.10.2007, 19:37

Må ikke alle de hullede eksemplarene sendes tilbake til Egmont? Det skal jo ikke finnes mer enn 2500 eksemplarer av hver. Slik var det i alle fall da jeg mottok en skadet bok.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
07.10.2007, 17:10

GPLongford skreiv:
Hull i min også - lurer på om erstatningsbokene vil bli merket identisk med de opprinnelige, eller om de vil være merket med "opplag 2" eller lignende.
Hvis bøkene ikke blir merket med 2. opplag ville det vel vært løgn og bedrag? Hadde jeg vært i denne kinkige situasjonen tror jeg at jeg ville gått for 1. opplag med hull fremfor et 2. opplag.
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
Innlegget blei sist redigert 07.10.2007, 18:01 av MatsGull
MatsGull
20 år, Kongsvinger
07.10.2007, 18:00

MatsGull skreiv:
GPLongford skreiv:
Hvis bøkene ikke blir merket med 2. opplag ville det vel vært løgn og bedrag?
Både og. Personlig mener jeg at boka skulle vært tilbakekallet og erstatning sendt ut.
Det er jo egentlig ikke et nytt opplag, bare et opptrykk av en bok pga feil.
GPLongford
43 år, Meløy
07.10.2007, 18:47

Lars Martin skreiv:
Må ikke alle de hullede eksemplarene sendes tilbake til Egmont? Det skal jo ikke finnes mer enn 2500 eksemplarer av hver. Slik var det i alle fall da jeg mottok en skadet bok.
Fått mail i dag der det sterkt antydes at boka skal returneres.
GPLongford
43 år, Meløy
08.10.2007, 16:40

Eg blir berre sikrare og sikrare på at eg ikkje skal be om å få mi bok bytta. Rettnok er hullproblemet litt verre enn eg først trudde det var, men det er ikkje så farleg at eg gidder å returnere boka og vente på ei ny bok som ingen veit heilt sikkert kva opplag er merka med.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.10.2007, 16:46

GPLongford skreiv:
Fikk idag mail fra Egmont, der det sto at det det nye opptrykket ikke blir som opplag 2.
Er interessant bare fordi jeg er samboer med Olaf.
http://www.andebyonline.com/forum/i53795/#53795
Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/
krice
24 år, Tromsø
15.10.2007, 14:14

Jeg valgte til slutt å bytte ut boka mi, noe jeg ikke er helt sikker på om jeg er glad for eller ikke. Den nye boka inneholdt selvsagt ikke hull, men var pakket inn på samme måte som Hall of Fame-bøkene, det vil si uten en beskyttende eske utenpå. Det førte til at det ene hjørnet på boka er blitt litt trykt sammen. Men det får jeg vel bare overleve. Er egentlig ganske mange av HOF-bøkene mine som er sånn også.
Tommy
25 år, Odda
09.12.2007, 15:15

Mange uheldige folk her høres det ut for. Jeg har samlet HOF og De komplette årganger fra begynnelsen, men har til dags dato ikke mottatt en eneste forsendelse med skader. Har vel vært ekstremt heldig jeg da.....
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
09.12.2007, 17:59

Jeg venter på min, var litt treg med å returnere. Er ikke boka 100% så vet jeg om et firma som får et problem...
Når det gjelder CBSV er det nulltoleranse for feil!
GPLongford
43 år, Meløy
10.12.2007, 17:43

Har alle som har klaget nå fått et nytt brev fra Egmont? Jeg klaget også, og fikk beskjed om å vente på nærmere beskjed, men ingen ting har skjedd. Krav om returnering har jeg heller ikke fått. Ja, skjønner vel at jeg bør kontakte dem, men jeg blir litt engstelig når/hvis jeg ikke har fått samme beskjed som andre.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Innlegget blei sist redigert 12.12.2007, 14:44 av Lars Martin
Lars Martin
Stranda
12.12.2007, 14:43

Ja fikk et brev fra Egmont om å vente.. til de sendte et nytt brev at vi kunne sende den tilbake og samtidig fikk vi en returlappen...
Kontakt dem du, Lars.
176-167
37 år, Sandefjord
12.12.2007, 17:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.