Andeby Online > Diskusjonsforum > Amerikanske blader.
Gå tilbake til forumoversikta ...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i amerikanske blader? Tenker først og fremst på Uncle Scrooge Adventure og Donald Duck Adventure. Vil helst kjøpe i butikk.
22.09.2007, 19:43

Outland selger dersom folk kjøper. Stikk innom din lokal butikk og se om de har noen - hvis ikke, spør om de kan ta inn.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
22.09.2007, 21:05

Vet at også Seriebutikken i Sarpsborg har noen eksemplarer av disse. Dersom du skal til Tronsmo på tirsdag så kan du sjekke der. Ser at Adamant nå har adresse i USA, dollarkursen er nå flott, men porto ifra USA koster nå en formue. Det er billigre å ta fly tur/retur London enn å betale porto fra USA. Så støtt de norske butikkene med å handle her.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
22.09.2007, 22:30

Øyvind Braaten skreiv:
Vet at også Seriebutikken i Sarpsborg har noen eksemplarer av disse.
Det er ikke til å komme fra at Seriebutikken er en flott butikk med det meste en tegneseriefanast kan ønske seg. Var der selv så sent som for et par dager siden. Det eneste negative jeg har å si om den butikken er at den ligger i helt feil by :)
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
22.09.2007, 22:54

Ikke bor jeg i nærheten av noen seriebutikk heller, hvis noen lurte på å be meg handle for dem.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
23.09.2007, 01:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.