Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Don Rosa - non-Disney indeks

Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa - non-Disney indeks

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har nå funnet frem en backup av Shawn Hamitons Don Rosa non-Disney index:
http://duckman.pettho.com/hamilton/page0.htm

Dette har, slik jeg har forstått det, lenge vært savnet.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

01.09.2007, 02:15

Men det er da ikke komplett ????

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

03.09.2007, 21:15

Det er et genfundet indeks fra en gammel side.
Indekser er da egentlig sjældent komplette - fortæl meget gerne hvad det er der mangler, jeg vil gerne vide det - Så kan vi jo i fællesskab få opdateret indekset. Kan forstå på Asger på ddfr at han også er opmærksom på numre af fanzines der ikke er med på oversigten, men hvori Rosa har illustrationer.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

04.09.2007, 17:17

Jeg har ikke giddet å lese igjennom det indekset, men kjenner jeg vår venn MikroMidas rett har han en viss skøyte-historie i tankene :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

04.09.2007, 17:23

Guffen Delbekk skreiv:

Jeg har ikke giddet å lese igjennom det indekset, men kjenner jeg vår venn MikroMidas rett har han en viss skøyte-historie i tankene :)

"The annual Speedskating Race of the burg of Ducks"

For noen år siden kom jeg over dette bladet hos en frisør, og jeg fikk lest historien. Gøy historie...

[link bortmoderert]

Innlegget blei sist redigert 04.09.2007, 18:17 av Olaf Moriarty Solstrand

borteherfra
15 år, Tromsø

04.09.2007, 17:50

Hos en frisør? Sjovt sted at have sådan et blad liggende - bare hyggeligt.

men skulle det være den eneste mangel? Som sagt nævnte Asger at der var en del blade han havde der ikke er nævnt der. Var det også nogen af dem MikroMidas sigtede til, eller ... er du blot på skøjter, MikroMidas ;-)

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

04.09.2007, 18:25

AC skreiv:

Som sagt nævnte Asger at der var en del blade han havde der ikke er nævnt der. Var det også nogen af dem MikroMidas sigtede til, eller ...

Nei, jeg regner med at det er denne tråden det siktes til...

borteherfra
15 år, Tromsø

04.09.2007, 18:35

Guffen Delbekk skreiv:

Jeg har ikke giddet å lese igjennom det indekset, men kjenner jeg vår venn MikroMidas rett har han en viss skøyte-historie i tankene :)

Det gode selskap har helt rett.

Jeg har også lagt merke til at historien er fjernet fra Inducks. Hvorfor den er fjernet derifra er ikke godt å si da det uten tvil er en serie med Disney figurer, piratutgivelse eller ikke.

Men siden den ikke hører hjemme i Inducks så er det vel en non-disney serie, og da burde den vært på den listen Sigvald refererer til ?

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.09.2007, 23:40

MikroMidas skreiv:

Hvorfor den er fjernet derifra er ikke godt å si da det uten tvil er en serie med Disney figurer, piratutgivelse eller ikke.

Da den var lagt inn i Inducks hadde de jo prøvd seg med at alle figurene bare er lookalikes, noe som jo burde diskvalifisere den fra Inducks i utgangspunktet siden den i så tilfelle ikke har noe Disney-figurene å gjøre. Dette med lookalikes er jo selvsagt bare sprøyt, men kanskje det kan være grunnen til at den er fjernet fra Inducks?

Tommy
25 år, Odda

04.09.2007, 23:50

Kjipt ass! Skulle ønske jeg kunne fått lest den beryktede historien engang, men jeg har desverre ikke funnet noe skøyteblader på venterommet noe sted jeg har vært :).

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

07.09.2007, 01:11

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.