Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Halv pris på T-skjorter i sommer

Andeby Online > Diskusjonsforum > Halv pris på T-skjorter i sommer

Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online-T-skjortene seljast til halv pris i sommer, og koster no altså 59,50 (normalpris 119 kr, porto ikkje inkludert).

http://shop.olafsolstrand.no/prod/AOTO/

Tilbodet gjeld ut august eller så langt lageret rekker.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.06.2007, 20:22

Betyr dette at det lekre bildet snart blir overflødig?

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

30.06.2007, 23:37

Byrjar å innsjå at det på den vanlege måten finst absolutt ingen måte å få solgt desse skjortene på (halv pris førte til ei solgt skjorte i løpet av heile sommaren), så då kjører vi like godt prisen enno lenger i bunn.

No koster kvar skjorte FEM KRONER. Kom igjen folkens, desse skjortene har eg lyst til å bli kvitt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 08.08.2007, 21:25 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.08.2007, 21:25

Det har nok med fargevalget å gjøre. Kanskje hadde noen kjøpt hvis de var sorte? :-)

Solveig
32 år, Trondheim

09.08.2007, 03:31

Jeg bestilte en, jeg ... Oransj eller ikke oransj, fem kroner er alt for billig til å la være :) (men det var da fælt sånn portoforskjell på én og to skjorter?)

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

09.08.2007, 10:01

Kristin: Portoen er beregna ut frå postens satser og kva dette faktisk veier. Ved siste oppveiing veide ei t-skjorte godt over 200 gram. Så to skjorter runder 400 gram, og då er ein oppe i ein ny portoklasse, diverre.

Du KAN jo alltids bla litt i nettbutikken og sjå om det er andre ting du har lyst på -- du kan handle opptil ein kilo før ein når neste portoklasse, nemlig ... :-)

Men eg er veldig glad for at du bestilte berre ei skjorte, eg. Det var nemlig den siste skjorta i den storleiken som vi hadde igjen :-)

(Small og medium er no utsolgt. Har massevis av lars, ekstralars og ekstraekstralars igjen, dog.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.08.2007, 11:43

Tror en skjorte får holde for denne gang :-) Mye fint i nettbutikken, altså, men faktisk tror jeg at jeg allerede har (eller min bror har) de tingene som jeg synes er mest interessante der :-)

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

09.08.2007, 13:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.