Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldisten
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

jeg skreiv:
Grunden til, at jeg ikke nævnte majskoblerne er, at de nok bliver svære at se på en silhuet uanset.
For at tage den helt færdig: Jeg ser nu, at billedet af statuen under menuen til venstre på denne webside fylder forholdvis meget og ville nok ikke kunne udelades på denne måde i en silhuet. Tjekkede derfor også Barks' Statuesque Spendthrifts, og her holder Kornelius også mange majskolber. Jeg huskede nu statuen med knapt så mange, men det er der vel også blevet varieret over i forskellige historier, kunne jeg forestille mig... Uanset, så burde en silhuet også vise majskolberne, omend det nok ville være svært at se, *at* det var majskolber.
Olaf Solstrand skreiv:
men sjølvsagt er det den med kolbane som er den mest korrekte. Og eg reknar då så absolutt med at det var denne Thomas sikta til?
Ja.
Desse er heilt raude, bortsett frå ein kvit firkant på brystet der det står "176-167". Det bringar straks assosiasjonar - men skjorta inneheld jo ikkje Disney-figurar, så ingen kan ta dei for det heller. Genialt, spør du meg.
Ja! Havde man blot fået den idé! :-)
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
14.06.2004, 18:08

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.