Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Daan Jippes til Raptus

Andeby Online > Diskusjonsforum > Daan Jippes til Raptus

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Nå er det klart at Daan Jippes tar turen til Raptus:

http://www.serienett.no/article/474/daan-jippes-raptus-gjest

I den anledning utfordrer jeg dere som er aktive på Andeby Online til å skrive en presentasjon av serieskaperen til Serienett. Jeg kan ikke love kroner og øre, men ære, berømmelse og lønn i himmelen.

Serienett gir deg siste nytt om norske tegneserier:
http://www.serienett.no

Kristian Hellesund
Bergen

17.04.2007, 19:39

Nå ble det plutselig veldig lenge til Raptus. :-(

Kent
23 år, Sandnes

17.04.2007, 21:18

Hvornår er det raptus finder sted, siger I?
Jeg oversatte forordet til jippes-Barks-bogen i HOF-serien sidste år - det kunne da være hyggeligt at træffe kunstneren og få hans navnetræk i min bog :-)
Peter Madsen er heller ikke en tegner man går forkert af - hvor meget af Valhalla-serien er egentlig udkommet i Norge?

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

18.04.2007, 08:12

AC skreiv:

Hvornår er det raptus finder sted, siger I?

Raptus.no seier 28.-30. september 2007.

Eirikb

18.04.2007, 08:30

[OT]

AC skreiv:

Peter Madsen er heller ikke en tegner man går forkert af - hvor meget af Valhalla-serien er egentlig udkommet i Norge?

Alle 13 album er kommet på norsk, noen av dem i flere opplag. Den eneste forskjellen er at de to danske albummene som var relatert til Valhalla-filmen; "Historien om Quark" og "Rejsen til Udgardsloke" kommer på et annet sted i rekkefølgen på norsk. I Danmark er de nummer 3 og 4, i Norge nummer 8 og 9.

"Historien om en mor" er en av velkomstbøkene i Serieverket, og "Menneskesønnen" har også kommet ut på norsk. Så alt i alt kan man i si at Peter Madsen burde være velkjent i Norge.

[/OT]

Nestor Burma
43 år, Trondheim

18.04.2007, 09:34

Kanskje på tide å begynne og vurdere å kjøpe flybillett til byen mellom de syv buekorps :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

18.04.2007, 20:52

MikroMidas skreiv:

Kanskje på tide å begynne og vurdere å kjøpe flybillett til byen mellom de syv buekorps :)

Ikkeno å vurdere. Det er for langt å kjøre med bil, så det er bare å bestille flybillet.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

18.04.2007, 21:32

MikroMidas skreiv:

Kanskje på tide å begynne og vurdere å kjøpe flybillett til byen mellom de syv buekorps :-)

Byen er mer kjent for Brann og Hansa :-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 19.04.2007, 00:04 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

19.04.2007, 00:04

Sigvald skreiv:

Slik taler en historiker :-)

Flybillett er ett alternativ, men fra Barteby kan en også reise med Hurtigruten Kanskje på tide å bestemme seg og bestille for min del ? Andre som skal ?

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

19.04.2007, 08:51

Sigvald skreiv:

MikroMidas skreiv:

For min egen del så er min første tanke når jeg hører "Bergen" verken buekorps, Brann eller Hansa, men rett og slett drittvær.

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

19.04.2007, 09:04

Guffen Delbekk skreiv:

For min egen del så er min første tanke når jeg hører "Bergen" verken buekorps, Brann eller Hansa, men rett og slett drittvær.

Det er jeg enig i...hehe...

Bernie
36 år, Bergen

29.04.2007, 16:38

MikroMidas skreiv:

Andre som skal ?

Ja, ja, JAAAAA! Så lenge eg klarer å unngå å sitja på stand heile helga, noko som har vore ein enorm stressfaktor kvar gong eg har vore på Raptus tidlegare, kan det jo faktisk bli litt gøy òg. Særleg når ein kan avtale å møte Daan og slå av ein prat med han igjen, er jo over eit halvt år sidan sist eg såg han. Då blir hundreogåtti reisemil berre barnemat.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.05.2007, 10:08

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

MikroMidas skreiv:

Andre som skal ?

Ja, ja, JAAAAA! Så lenge eg klarer å unngå å sitja på stand heile helga, noko som har vore ein enorm stressfaktor kvar gong eg har vore på Raptus tidlegare, kan det jo faktisk bli litt gøy òg. Særleg når ein kan avtale å møte Daan og slå av ein prat med han igjen, er jo over eit halvt år sidan sist eg såg han. Då blir hundreogåtti reisemil berre barnemat.

Det var det tydeligvis ikke da Don Rosa var der i 2004. Da var det studiene som var svært så viktige. Er de ikke det lenger? Eller er du kommet i en annen fase med færre forelesninger nå? ;-)

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 04.05.2007, 17:22 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

04.05.2007, 17:09

<off topic>
Sigvald skreiv:

Det var det tydeligvis ikke da Don Rosa var der i 2004. Da var det studiene som var svært så viktige.

Sigvald ... eg er student. Er ikkje studiene svært så viktige for ALLE studenter? Er ikkje studiene det ein som student bygger livet på, det heile livet kretser rundt? Å vere student innebærer at alle forelesninger og seminarer omhandler det emnet eg sjølv har valgt å fordype meg i og søke arbeid i ein dag i framtida, og sjølv på kort sikt er det studiene som står for hovudinntektskjelda mi for tida. SJØLVSAGT dropper eg ikkje ei forelesning for å dra på teikneseriefestival. Dessutan: Don Rosa møtte eg faktisk i juni 2004, berre fire månader før Raptus. Daan har eg ikkje møtt sidan i fjor. Sjølv om det sjølvsagt ikkje får meg til å droppe ut av studiene, er det definitivt ein motivasjonsfaktor for å reise dei hundreogåtti mila kvar veg eg må reise og skrape saman pengar til flybillett og hotellrom for å kome til Bergen ei helg i september.

Er de ikke det lenger?

Vel, jo, sjølvsagt er dei det. Men studiet eg er på veg inn i og som eg sannsynlegvis sit med til hausten (hjelp, om fire månader er eg masterstudent!), er lagt opp på ein slik måte at det verker langt mindre sannsynleg at ein får forelesning på ein laurdag. Men sjølvsagt: Eg går så klart ikkje til innkjøp av fly og hoteller før eg har sett timeplanen for hausten.

</off topic>

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 04.05.2007, 17:27 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.05.2007, 17:26

Ah, undskyld norske venner men må nok erkende at jeg er større fan af Don end af daan - og Don (Rosa) kommer til Bogmessen i Göteborg samme weekend, så der er jeg altså ved at arrangere en tur til. Vi må ses en anden gang, folkens.
(Har denne oplysning fra Don selv) - Don er på messen fra torsdag til søndag.

Remember: It all started with a mouse

Innlegget blei sist redigert 25.07.2007, 20:37 av AC

AC
29 år, Danmark

24.07.2007, 20:26

AC skreiv:

Ah, undskyld norske venner men må nok erkende at jeg er større fan af Don end af daan - og Don (Rosa) kommer til Bogmessen i Göteborg samme weekend, så der er jeg altså ved at arrangere en tur til. Vi må ses en anden gang, folkens.
(Har denne oplysning fra Don selv) - Don er på messen fra torsdag til søndag.

Jeg satser også på en tur til Göteborg. Det kan også være en ide for de av dere som har kortere vei til Göteborg enn til Bergen.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 12.08.2007, 00:08 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

28.07.2007, 20:09

Mye kortere til Gøteborg enn Bergen, men det er flere norske tegneserier i Bergen.

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

28.07.2007, 22:10

Sigvald skreiv:

Jeg satser også på en tur til Göteborg. Det kan også være en ide for dere har kortere vei til Göteborg enn til Bergen.

Det kan sikkert vera ein idé, men korvidt ein drar til Bok & Bibliotek eller til Raptusfestivalen går eg ut frå at for dei fleste vil vera eit spørsmål som handler om så veldig mykje meir enn berre avstand. Personleg har eg ein veg på 182 mil til Bergen, og aner ikkje kor langt eg har til Göteborg, men går ut frå at det uansett er så langt at dersom avstanden var det viktigaste eg skulle ta stilling til hadde eg ikkje dratt til nokre av stadane.

Såframt økonomien tillater det og det ikkje i siste liten skulle kome noko i vegen, kjem eg likevel til å reise til Bergen den helga. Av fleire grunnar.

For det første: Sjølv om eg på ingen måte har noko som helst negativt å seie om Bok & Bibliotek -- det verkar som ein veldig interessant festival etter nettsidene å dømme -- synest eg at det er alt for langt å reise dit basert på EIN gjest. Korvidt eg kunne tenkja meg å reise dit ein gong for å oppleve festivalen er ei anna sak, det verkar som ein interessant festival, men for augeblikket reknar eg Raptus som meir interessant.

For det andre: Eg reknar meg sjølv som teikneseriefan. Når det skjer noko i teikneserie-Noreg, har eg lyst til å få det med meg. Det er ikkje alltid eg klarer dette, av og til kjem det viktigare ting i vegen -- eg kom meg til dømes aldri på Oslo Comics Expo, ettersom arrangørane valde å leggja festivalen til Tegneseriens dag -- men så lenge moglegheita er der føler eg at noko så fantastisk som ein teikneseriefestival i vesle Noreg fortener så mange besøk som dei kan få. Sikkert ikkje like interessant for alle, men eg reknar meg som ein så stor teikneseriefan at eg gjerne reiser 180 mil for dette.

For det tredje: Når alt kjem til alt, er ikkje Don Rosa eigentleg ein veldig spennande gjest lenger. For all del, han har mykje fint å seie, og det er alltid interessant å føre ein samtale med han for den som er så heldig å oppnå det. Men etter at han både har vore aktiv på Disney Comics Mailing List i ei årrekke og dessutan farta fram og tilbake over Atlanteren eit titalls gonger det siste tiåret, må ein likevel spørja seg: Har han eigentleg noko å fortelja i år som vi ikkje veit frå før? Daan er hakket meir ukjent og soleis hakket meir interessant, og han er langt frå den einaste interessante gjesten på Raptus i år. Hermann kjem. Achdé kjem. Tibet kjem. Jerry Scott kjem. Peter Madsen kjem. Eg gjekk som kjent glipp av storheitstida til Tempo, og har difor relativt lite kunnskap om dei store fransk-belgiske serieskaparane (med unntak av dei heilt største, såklart, Goscinny, Uderzo, Franquin, Morris osb.), så når Raptus gir oss slik ei gavepakke med såpass mange spennande serieskaparar, tar eg gladeleg imot, for dette er gamle stjerner eg gjerne vil lære meir om! No skal eg ikkje hevde at det ikkje skjer spennande ting på Bok & Bibliotek, men der handler det om personlege preferanser igjen -- for min del er franske og belgiske teikneseriar langt meir interessant enn t.d. estisk litteratur, som tydelegvis er hovudtema for Bok & Bibliotek i år (eg seier ikkje at det er uinteressant, men i mine auge er det ikkje *like* interessant).

Såklart, akkurat på det området forstår eg sjølvsagt at dei som velger å rekna Don Rosa meir som ein kompis enn som eit førebilete, prioriterer Gøteborg -- er ein gamal kompis i nærheita, må ein nesten ta turen bort og helse på. Men sjølv om eg ikkje har så mykje negativt å seie om Don Rosa som person, vil det vera ei sterk overdriving å kalle oss bestisar. Eg har iallfall ikkje det sterke bandet med han som Don har med t.d. Sigvald eller AC.

Ikkje eit vondt ord om Bok & Bibliotek, som sagt. Men eg er teikneseriefan. Då prioriterer eg teikneseriefestivalen. Eg er skapnasjonalist. Då er det viktig for meg at det skjer noko i det norske teikneseriemiljøet. Eg er nysgjerrig av meg. Då er det ekstra interessant med den festivalen der det skjer teikneserierelaterte ting som eg kan lære litt av. (Kan nemne at det mest interessante foredraget eg var på på Raptus i fjor, var det om muslimske superheltar. Visste absolutt ingenting om dette før foredraget, og då blir det automatisk meir interessant.)

Fleire faktorar speler inn. Eg liker miljøet på Raptus. Heile teikneserie-Noreg smeltast saman. Ein møter gamle vener, ein møter nye vener. Tviler på at Bok & Bibliotek blir heilt det same. Så får eg heller kalle meg litteraturinteressert nok til å tenkja at eg kanskje kan dra på Bok & Bibliotek eit anna år, når det ikkje kolliderer med Raptus.

Når det er sagt, desse grunnane er sjølvsagt berre dei som gjeld for *meg*. Andre har kanskje andre grunnar. Og det er godt mogleg at desse grunnane vipper i retning Göteborg. Det er ingenting galent med å dra dit, som sagt skulle eg gjerne ha vore der sjølv. Men eg håper at dei som verkeleg har lyst til å dra begge stader, vurderer tilboda nøye, og samanliknar dei ulike tilboda for å finne fram til kva ein føler at ein kan få mest ut av, i staden for å berre velja den eine festivalen fordi den rett og slett er nærare. Det er to VIDT forskjellige festivalar det er snakk om her, og den eine fungerer som eit alternativ til den andre utelukkande på den måten at ein ikkje kan dra på begge.

http://www.raptus.no
http://www.bok-bibliotek.se

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

29.07.2007, 00:02

Jag får hålla med Olaf. Bor du i Norge och är intresserad främst av tegneserier är Raptus ett bättre val. Bok&Bibliotek är en litteratur- och förlags-mässa. Alla inom svensk litteratur och kultur är där, och mässan är enormt stor, men serierna är en förhållandevis liten del. Är du intresserad av litteratur i allmänhet eller svenska serier, så absolut - då är det stället att vara för att träffa serieskapare och se vad de svenska förlagen erbjuder - men är du främst intresserad av *serier* så välj Raptus.

Det sagt så brukar Bok&Bibliotek vara väldigt trevlig och det finns massor att se och många montrar att besöka. Trots det kommer jag att undra vad som händer i Bergen hela helgen i Göteborg.

Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)

germund
34 år, Sverige

29.07.2007, 00:29

Jeg var en del ganger på Bok & Bibliotek før Raptus startet, og det er en del tegneserier også der - under vignetten **COMICS** . Men aberet med festivalen i Gøteborg er at enten koster det skjorta å komme inn på foredragene eller så er det lukket møte med tegnerne. Man måtte være biblioteksansatt eller ha pressekort for å få med seg godbitene. Så et tips til AC, Sigvald og andre som heller drar til Sverige: Ta kontakt med lokalavisen og få et pressekort. Få også avisen til å registrere dere på messen.
Ser at det bl.a. skal være "Manga - mer än bara serier", torsdag kl. 1600 med Jesper Nordqvist."Vad är humor?", søndag kl. 1100 med Jan Berglin, Nina Hemmingsson, og Jesper Waldersten. Jeg har ikke funnet noen oversikt over hvilke tegnere som kommer til messen, men de forskjellige forlagene pleier å invitere flere til å signere.
http://nemonet.swefair.se/templates/LibraryPage____121782.aspx

Innlegget blei sist redigert 29.07.2007, 09:14 av Øyvind Braaten

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

29.07.2007, 09:12

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.