Andeby Online > Diskusjonsforum > OutDucks
Gå tilbake til forumoversikta ...

Sladder på internett er en uting, men ifølge hardnakkede rykter skal en viss heldig fetter visstnok foretrekke mannlige halefjær... Kan noen av- eller bekrefte disse ryktene?
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
16.03.2007, 19:50

Hææ, jeg trodde det var Klodrik som ville komme ut av skapet først. Anton hadde jeg mere sett for meg som vinner av en kjønnskorrigerendeoperasjon, som han vinner og faktisk gjennomfører siden en aldri sier nei til en premie.
Men dette vil jeg også vite mere om. Hva sier Olaf om dette ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
17.03.2007, 00:13

18.03.2007, 20:47

Jeg burde holde meg for god til å fatte interesse for denne tråden, men... Det er vel, av gode grunner, ingen indisier på noe som helst, så langt jeg har sett. Eller er det noen som har observert noe som som kan ligne i en historie? Hakkespettene? Nja... Derimot tror jeg hentydningen til nazisme er mer åpenbar. Det er noe med oss mennesker når vi får trampe i takt og synge felles sanger. Har vi da en felles leder med sterke retoriske evner, så er det nesten ikke grenser for hva han kan få oss med på.
Ellers så må jeg si at når det mest intime er et stevnemøte og et kyss (noe annet ville resultere i et brudd på onkelsystemet), så er det vel ikke så rart at det mangler alternative preferanser.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
19.03.2007, 14:21

Når det gjelder "førstemann-ut-av-skapet", har jeg nok mer tro på Klodrik, faktisk. Han er nesten den eneste mannlige figuren jeg har sett uten noen form for kvinnelig følge. ( Som jeg kan huske da..)
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
19.03.2007, 20:24

whitesand skreiv:
Når det gjelder "førstemann-ut-av-skapet", har jeg nok mer tro på Klodrik, faktisk. Han er nesten den eneste mannlige figuren jeg har sett uten noen form for kvinnelig følge. ( Som jeg kan huske da..)
Men det er vel like mye fordi han er en konstant ulykkesfugl å ha i nærheten?
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
22.03.2007, 11:40

whitesand skreiv:
Jeg tror at Andeby vil klare seg utmerket selv om ingen skulle komme ut av det berømmelige skapet. Men, om så skulle være - hvorfor kunne ikke en kvinne gjøre det?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 22.03.2007, 18:52 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
22.03.2007, 18:52

Tja, har vi noen gode kandidater der da? På kvinnesiden, mener jeg. Magica, kanskje? Eller den kjekke guttejenta Duckelina Ye-Ye? Mulighetene er absolutt til stede der også.
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
22.03.2007, 19:40

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.