Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

EM...

Andeby Online > Diskusjonsforum > EM...

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Sorry, jeg VET at dette ikke er hva som skal diskuteres her, men er det noen som følger med (sånn virkelig med) på EM? Hadde vært artig med en gjennomgang for hver dag, på personlige meldinger lissom. Innlegget blir forresten sletta i løpet av kort tid, uavhengig om jeg får svar eller ikke.

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

12.06.2004, 23:40

Selvfølgelig følger jeg med på EM ! Det er da noe av det store som skjer i sommer og da følger jeg hvert spark på ballen. Favoritten min er personlig Italia, med Del Piero i spissen for et stjernespekket lag.

o, skjenk meg en grav - i det isgrønne hav! La bølgene kvele min gråt...

Don Martin
22 år, Rana

12.06.2004, 23:43

Wilfu skreiv:

Sorry, jeg VET at dette ikke er hva som skal diskuteres her, men...

Hvorfor i den hele, ganske verden tager du det så op?!?

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

12.06.2004, 23:47

Wilfu skreiv:

Sorry, jeg VET at dette ikke er hva som skal diskuteres her, men er det noen som følger med (sånn virkelig med) på EM? Hadde vært artig med en gjennomgang for hver dag, på personlige meldinger lissom. Innlegget blir forresten sletta i løpet av kort tid, uavhengig om jeg får svar eller ikke.

Jeg følger med! Får håpe dette blir like artig som sist det var et stort mesterskap på Pyreneerhalvøya (VM i Spania i 1982). De som fulgte med den gangen glemmer nok aldri semi-finalen mellom Frankrike og Vest-Tyskland i Sevilla der tyskerne til slutt vant på straffekonk etter at Frankrike hadde ledet 3-1 i ekstraomgangene (det var før det var noe som het golden- eller silver-goal).

Men for å gjøre dette litt on-topic. Har det vært noen samleserie i DD&Co i forbindelse med dette EM?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

13.06.2004, 00:00

Godt jobba, Sigvald. Fint at nokon anstrengar seg for å få diskusjonen Donald-relatert. :-)

Nokon samleserie har det vel ikkje vore - då hadde vi visst om det. Iallfall har det ikkje vore det her i landet. Men likevel er det ein del fotballrelatert stoff den næraste tida. Inkludert tre historier.

Donald Duck & Co har snedig unngått problemstillinga "kvifor er ein amerikansk by med i eit europamesterskap?" ved å ikkje nemne at dette er EM, og på den måten berre vise Andeby delta i eit fotballmeisterskap i Portuball. Det bringar sjølvsagt assosiasjonar til EM, men...

Fotballting i DD&Co 25-04:
Historia "Ikke en tiøring å miste" av Jens Hansegaard og Vicar (D 2003-336), skrive spesielt for EM. Vekas ekstra er eit fingerfotballsett med to støvlar til å tre på fingrane og ein ball. Ei side med tittelen "ukens fotball" (så kanskje kjem det noko liknande neste veke) som inneheld litt fotballinformasjon og nokre tips til korleis bruke ekstratingen. Ein test - "Fleip eller fakta, hva kan du om fotball?". Fotballrelatert forside.

Etter det eg veit er "Ikke en tiøring å miste" den første av tre EM-historier Egmont har laga i år (blant dei er ei av dei pocketbokhistorie), så EM får vi nok sjå meir av i Donald Duck & Co i tida framover.

Digresjon: Sigvald, du seier at sist det var eit stort meisterskap på Pyrinearhalvøya var VM i Spania i 1982. Eg er overhovudet ikkje interessert i fotball, men reknast ikkje OL som særleg stort for fotballfans? Dei spelte vel fotball under Barcelona-OL i 1992, gjorde dei ikkje? Eller er rett og slett Barcelona så langt nord at det ikkje reknast som ein del av halvøya?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.06.2004, 01:52

Olaf Solstrand skreiv:

Eg er overhovudet ikkje interessert i fotball, men reknast ikkje OL som særleg stort for fotballfans? Dei spelte vel fotball under Barcelona-OL i 1992, gjorde dei ikkje?

De spilte, jo, men OL er et ganske uinteressant mesterskap for fotballinteresserte. Grunnen til dette er at det ikke er A-landslagene som spiller, men derimot ungdomslandslagene.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

13.06.2004, 02:36

Innlegget blir forresten sletta i løpet av kort tid, uavhengig om jeg får svar eller ikke.

Men så kommer jeg på at det er upopulært å slette innlegg slik at man ødelegger sammenhengen i tråden, så jeg dropper det, i hvert fall siden diskusjonen kom inn på et donald-tema. Takk Sigvald ;) Forresten så har det vel ikke vært noen fotballrelatert samleserie siden den fantastiske USA `94-serien. DET var virkelig tider!

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

Wilfu
21 år, Bamble

13.06.2004, 12:53

Vi skal vel ganske langt tilbake på 90-talet for å finne samleseriar i det heile tatt. Men eg meinar å hugse at det kom ein plakat til EM 96? Ikkje ein samleserie, men...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.06.2004, 13:14

Jo, det er mulig. En sånn plakat hvor man skal fylle inn resultatene tenker du på? Tror det ja.

- C.S.Lewis

- Sigvald!

Wilfu
21 år, Bamble

13.06.2004, 13:20

SvK skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Eg er overhovudet ikkje interessert i fotball, men reknast ikkje OL som særleg stort for fotballfans? Dei spelte vel fotball under Barcelona-OL i 1992, gjorde dei ikkje?

De spilte, jo, men OL er et ganske uinteressant mesterskap for fotballinteresserte. Grunnen til dette er at det ikke er A-landslagene som spiller, men derimot ungdomslandslagene.

Slik ser også jeg det.

Ettersom vi i denne tråden nå er i kryssningspunktet fotball/donaldisme har jeg følgende spørsmål til Olaf og andre med god peiling:

a)
I 2010 skal VM i fotball arrangeres i Sør-Afrika - kan vi i den forbindelse vente fotball-historier i med Gullbrand Gråstein i en sentral rolle? Han vil jo da være på hjemmebane...

b)
I den grad Onkel Skrue måtte engasjere seg i fotball (eller annen idrett) - hvem er det naturlig at han holder med når USA og Skottland møtes?

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

13.06.2004, 14:43

SvK skreiv:

Ah, det visste eg ikkje. Då lærte eg noko nytt i dag òg.

Sigvald skreiv:

a)
I 2010 skal VM i fotball arrangeres i Sør-Afrika - kan vi i den forbindelse vente fotball-historier i med Gullbrand Gråstein i en sentral rolle? Han vil jo da være på hjemmebane...

Dersom Egmont bestemmar seg for å lage VM-historier i 2010, verkar det jo naturleg at Gråstein vil dukke opp. Ettersom Skrue sponsar Andeby, verkar det naturleg at Gråstein kanskje sponsar heimelaget (med mindre Limpopo har eit VM-lag), og ettersom Andeby ofte møtar heimelaget i opningskampen, kan det høyrast ut som ein spennande duell. Dei to har jo allereie konkurrert i kven som har størst formue, kven som har størst formue veksla i sølvmyntar og kven som tjenar mest pengar på ei gitt tid (i DuckTales). Dei har òg konkurrert i andre ting, som kven som klarar å byggja den finaste pengebinga... Så kanskje ei bra 2010-historie kunne innehalde utfordringa "kven er rik nok til å sponse eit lag til VM-gull?".

Men vi får nesten berre vente og sjå. For alt det vi veit kan jo Disney vere nedlagt i 2010. :-)

b)
I den grad Onkel Skrue måtte engasjere seg i fotball (eller annen idrett) - hvem er det naturlig at han holder med når USA og Skottland møtes?

Det trur eg at berre Skrue kan svare på, men eg held ein knapp på Skottland.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.06.2004, 14:55

Eg òg

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

13.06.2004, 15:17

Då er ei ny EM-historie på plass, idet Donald Pocket 284 er i butikken.

I "Det er tanken som teller" (D 2003-287) av Paul Halas og Fecchi er Donald materialansvarleg for Andeby, og på vegen til Portugal (korleis i alle dagar klarar dei å ta _buss_ frå Andeby til Lisboa?) blir heile laget frykteleg pessimistiske. Vel, alle unntatt Donald.

Ein ting ein kanskje bør leggja merke til i denne historia, er at heimestadion til Andeby (FØR dei reisar til fotballmeisterskapet) ikkje er Tullevold, men rett og slett Andeby Stadion. Koseleg.

For dei som er interesserte i ordspel: Trenaren til Andeby er Hage Åreide, og spissen på laget er store André Glo.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.06.2004, 16:01

Uten å ha lest historien synes jeg det minner om en Donald-pocket for fire år siden. Husker ikke hva den heter, men den hadde med en historie om Donald som bussjåfør på vei til EM sammen med en gjeng fotballfnas (hooligans?). Koselig historie. Flemming Andersen, var det ikke det?

- C.S.Lewis

- Sigvald!

Wilfu
21 år, Bamble

14.06.2004, 16:21

Wilfu skreiv:

Uten å ha lest historien synes jeg det minner om en Donald-pocket for fire år siden. Husker ikke hva den heter, men den hadde med en historie om Donald som bussjåfør på vei til EM sammen med en gjeng fotballfnas (hooligans?). Koselig historie. Flemming Andersen, var det ikke det?

Ja. Manus av Andreas Pihl. "Veien til fotballmesterskapet 2000" stod i DP232.

Vel, det høyrast vel likt ut - men medan "Veien til fotballmesterskapet 2000" handlar om ein gjeng hooligans på veg til EM, og at sjåføren deira (Donald) kranglar med ein lastebilsjåfør, handlar "Det er tanken som teller" om at nokon aktivt prøvar å øydeleggja for Andeby. Historia er på mange måtar heilt annleis.

Og berre så det er sagt: I "Veien til fotballmesterskapet 2000" kjem det heilt tydeleg fram at FØR historia finn stad, har Donald flytta til ein stad langt unna Andeby for å prøve seg på noko nytt - og på den måten er altså ein busstur til Amsterdam ikkje like urealistisk.

Mi personlege meining er at "Det er tanken som teller" er ei langt betre historie enn "Veien til fotballmesterskapet 2000".

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.06.2004, 17:05

Tredje EM-historie kjem i DD26. I "Fotballkrøll" (D 2004-006) av Halas/Ferioli er det Spøkelseskladden som set kjeppar i hjula for Andeby. Ikkje ved å øydeleggja for laget, men ved å øydeleggja TV-biletet i heile Andeby slik at ingen får sett fotballmeisterskapet før han har fått fem milliarder kroner.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.06.2004, 13:48

Olaf Solstrand skreiv:

Tredje EM-historie kjem i DD26. I "Fotballkrøll" (D 2004-006) av Halas/Ferioli er det Spøkelseskladden som set kjeppar i hjula for Andeby. Ikkje ved å øydeleggja for laget, men ved å øydeleggja TV-biletet i heile Andeby slik at ingen får sett fotballmeisterskapet før han har fått fem milliarder kroner.

Morsomt at Egmont her viser at tidligere tiders NrK-streikende som har hindret folk i å se VM-fotball har vært på nivå med Spøkelseskladden!

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

16.06.2004, 20:16

Sigvald skreiv:

Morsomt at Egmont her viser at tidligere tiders NrK-streikende som har hindret folk i å se VM-fotball har vært på nivå med Spøkelseskladden!

Du kan jo møte opp hos riksmeglingsmannen i kveld og si det til de som sitter der og megler for å unngå ny NRK streik i morgen.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

16.06.2004, 21:06

Eg må seia meg lei av dei politiske hentydingane dine, Sigvald, Dei som er interessert i dei politiske meiningane dine kan jo bære suse ut på nettet, der er det nok av dei politiske meiningane dine, eg er for å halda AOL fritt for innspel av innpakka politikk. Dessutan kan eg ikkje huske anna enn Spøkelsekladden er ein ganske intelligent figur. :-)

ertus

ertus
57 år, Stord

16.06.2004, 21:07

ertus skreiv:

Dessutan kan eg ikkje huske anna enn Spøkelsekladden er ein ganske intelligent figur. :-)

Som er ganske lik Walt Disney selv den gangen vi får se fjeset hans :-) Ellers HELT enig med ertus når det gjelder politiske innspill.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

16.06.2004, 21:12

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.