Andeby Online > Diskusjonsforum > Den lille snille ulven
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg er en godt voksen mann som har stor glede av Donald Duck & Co. Hadde stort sett alle bladene fra nr. 1, men desverre kom de bort ien flytting. Jeg har abonnert på "De komplette årganger" hos Egmont, så nå har jeg bladene komplett frem til 1961.
Det er en historie jeg ikke finner igjen til nå, og det er en historie om Den lille snille ulven, hvor han og Storeulv bygger hytte av lauvtrær. Og da tenker ikke på den fortellingen som er i nr. 2 1954.
Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet.
05.03.2007, 18:52

Det ringer ingen bjeller her, nei. Og antagelig ikke for noen andre heller ettersom du ikke har fått noen respons i det hele tatt.
Har du noen flere opplysninger å komme med? Når sto denne historien på trykk? Husker du mer av hva som skjedde i selve historien? Hvem andre var med i tillegg til Lilleulv og Storeulv? Dess flere opplysninger, dess større sjanse er det for at det plutselig går opp et lys for noen.
Innlegget blei sist redigert 08.03.2007, 08:51 av Nestor Burma
Nestor Burma
43 år, Trondheim
08.03.2007, 08:50

Takk for svar. Hadde jeg bare husket når den stod på trykk. Jeg er født i 1948, og jeg var vel ikke mer enn en 8-10 år da jeg leste det. Kanskje noe yngre. Det eneste tror jeg husker er at et av de første bildene i fortellingen var Lille ulv og Store ulv som bygget en lauvhytte. Et ganske stort bilde. Er det en mulighet for at denne fortellingen kan ha stått i et annet blad enn Donald Duck & Co. Jeg er overbevist om at fortellingen finnes et eller annet sted. Jeg sporer videre og håper på hjelp.
08.03.2007, 09:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.