Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Film - relevant eller ikkje?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Film - relevant eller ikkje?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Eg er interessert i kva brukarane av sida synest om temaet. Eg har nettopp lagt inn ei nyhendesak om at Disney har lagt ned animasjonsstudioet sitt i Florida.

Synest de at det er ei relevant sak for ei slik side, eller synest de at nyhendeseksjonen kun bør innehalde stoff om Disney-teikneseriar?

Personleg synest eg at slikt er svært interessant, og eg reknar med at mange som har ei sterk interesse for Donald samtidig har ei viss interesse for kva som skjer i Disney. Og slike sakar vil uansett aldri _dominere_ sida, så eg ser ikkje noko galent i å leggja inn sånt.

Men no ville eg vite kva _de_ meinar. Er dette ein fin ting, eller noko vi bør kvitte oss med?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.01.2004, 07:55

Einig med deg, det er interessant, og så lenge det ikkje dominerer sida er det heilt greit for meg.

Synest forresten det er trist at det blir færre handteikna filmar frå Disney, men det skal ikkje diskuterast HER.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

14.01.2004, 11:21

Jeg leste den artikkelen og så ikke noe galt i at den var på siden her.

Jeg håper at de holder på serietegnerne og ikke finner ut at de også skal erstattes av 3D Donald og Mikke figurer.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

15.01.2004, 07:36

Ja, det er heilt greit at dykk skriv sånne nyhende. Eg likte spesielt godt "Eikeli-elever løste krimgåte". Utruleg bra!

Steinøy
14 år, Gaular

15.01.2004, 15:34

Olaf, eg synst dine nyhende er veldig bra. Også skriver du på nynorsk, akkurat sånn som eg gjer.

Steinøy
14 år, Gaular

04.02.2004, 18:23

Bra, fortsett med slike nyheter

Moby_x

Moby_x

04.02.2004, 21:43

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.