Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Andre tegneserier

Andeby Online > Diskusjonsforum > Andre tegneserier

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144

Hæ? Ikke noe redaksjonelt stoff? Det var skuffende. Gleder meg jo til å få boksen i posten, men jeg hadde håpet på en mer komplett pakke enn kun ren tegneserie.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

28.02.2007, 23:20

Har nå sett **GHOST** **RIDER** med Nicolas Cage. Filmen er absolutt severdig, bra effekter og spennende handling. Regner med at de fleste vet at dette er en film basert på Marveltegneserien **GHOST** **RIDER** . Anbefales.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

01.03.2007, 21:32

Verkeleg? Eg tykte den trass i eit tøft premiss hadde eit middelmådig (greit men uoriginalt) plott, flate og uinteressante karakterar (med nokre få hederlege unntak, utelukkande i form av tertiærkarakterar som kompisen Mack og "heltinnas" kameramann), og fine men lite imponerende spesialeffektar i den forstand at det såg fint nok ut, men det hadde ingen effekt fordi det var gjort så overdrevent cheesy at det blei meir teit enn tøft. Det gjeld spesielt dei fire "skurkene", som såg mildt sage tåpelege og lite skremmende ut, og var ekstremt uoriginale. (Finst det eit amerikansk utval ingen har informert meg om som går inn i alle filmproduksjonar der det finst vesen med overnaturlege krefter og fordeler dei utover dei fire elementene slik at ein får ein Vannskurk, ein Vindskurk, ein Jordskurk, osb, og fjerner alt som minner om personlegheit frå dei i same prosess?) Filmen hadde nokre fine momenter, særleg var mange av kampscenene underhaldande, men i det store og det heile vil eg sei den var under middelmådig, og med mogeleg unntak av "Elektra" den desidert dårlegaste filmatiseringa av ein Marvelteikenserie eg har sett.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

01.03.2007, 22:15

Øyvind Braaten skreiv:

Kan nå skryte av at **Viggo-boksen** er i hus. Kjøpte den i **SERIEBUTIKKEN** idag.

Gratulerer! Nå er jeg mildt talt skuffet! Trodde i det lengste at jeg og de andre som forhåndsbestilte skulle få den før "hvemsomhelst" kunne kjøpe den i butikken...

Men men, godt å høre at den er på vei! Nå blir det bare å glede seg til de onde damene på Posten er ferdig med den...

Den som har flest dingser når man dør har vunnet!

GPLongford
43 år, Meløy

01.03.2007, 23:07

Loke Aesir skreiv:

Verkeleg? Eg tykte den trass i eit tøft premiss hadde eit middelmådig (greit men uoriginalt) plott, flate og uinteressante karakterar (med nokre få hederlege unntak, utelukkande i form av tertiærkarakterar som kompisen Mack og "heltinnas" kameramann), og fine men lite imponerende spesialeffektar i den forstand at det såg fint nok ut, men det hadde ingen effekt fordi det var gjort så overdrevent cheesy at det blei meir teit enn tøft.

Jeg har ikke lest så mange episoder utover de Mike Ploog tegnet, men synes at Johny Blaze var den samme som i serien. Effektene var fine, Ghost Rider med sitt skallehode og flammer fungerte bra. Sam Elliot som The Caretaker husket jeg ikke ifra serien, men synes at figuren fungerte fint. Den obligatoriske politibiljakten var også bra. Alle visste hvem som var Ghost Rider, og han kunne ikke så lett gjemme seg vekk når han kjørte rundt på en djevelmotorsykkel i flammer. Hvordan skulle han klare å riste av seg forfølgerne?

Filmen hadde nokre fine momenter, særleg var mange av kampscenene underhaldande, men i det store og det heile vil eg sei den var under middelmådig, og med mogeleg unntak av "Elektra" den desidert dårlegaste filmatiseringa av ein Marvelteikenserie eg har sett.

Da har du ikke sett så mange. Jeg syntes **GHOST** **RIDER** var bedre enn: Man-Thing, Dr. Strange, Nick Fury, Captain America, Hulk, Fantastic Four (1994 filmen av Gorman) og Elektra. Mange vil nok synes at den også slår Howard The Duck (så den nettopp om igjen, og synes den er festlig). Nei **GHOST** **RIDER** koste jeg meg med, langt mer spennende enn f.eks. kjedelige BATMAN OG ROBIN.

Innlegget blei sist redigert 02.03.2007, 16:54 av Øyvind Braaten

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

02.03.2007, 16:53

Er ikkje det meste betre enn Batman og Robin?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.03.2007, 17:12

Loke Aesir skreiv:

...og med mogeleg unntak av "Elektra" den desidert dårlegaste filmatiseringa av ein Marvelteikenserie eg har sett.

Hvilket bør tilsi at Mark Steven Johnson, mannen som har skrevet manus til Elektra, Ghost Rider og Daredevil og som har regissert de to sistnevnte, ikke bør få hverken regissere //eller// skrive manus til flere superheltfilmer. Dette har han vist seg fullstendig inkompetent til.

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Er ikkje det meste betre enn Batman og Robin?

Vel, Supergirl var vel heller ikke av de beste superheltfilmene fra DC. :-)

Innlegget blei sist redigert 02.03.2007, 19:44 av Nestor Burma

Nestor Burma
43 år, Trondheim

02.03.2007, 19:44

Supergirl er ein film eg har klart å fortrenge fullstendig, men såvidt eg vagt kan hugsa hadde ho iallfall ikkje brystvorter på superheltdrakta si.

Mitt sterkaste Supergirl-minne er å som liten gut ha bladd gjennom videosamlinga for å prøve å finne ut om vi hadde eit opptak av filmen i det heile tatt, og bli utruleg skuffa då eg fann ein kassett merka med den openbare forkortinga «Super-G» og så var det ikkje anna enn idrett på den. Sjølve filmen hugsar eg absolutt ingenting av. Eller, eg meinar å hugsa at det var ei jente i hovudrolla ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.03.2007, 20:08

Jeg har vel ingen serier utenom DD som jeg kjøper fast. Men jeg har sansen for Nemi, Pondus, Tommy & Tiger'n, Larsons Gale Verden, Statsministeren (selv om den ikke kommer ut i noe eget blad).

AndebyNett - Min hyllest til Andebys "innbyggere" og forfatterne av Donald Duck & Co.

"Eg har aldrig forstått vitsen med å snakka uden å sei någe."
- Per Inge Torkelsen

Kindrob
16 år, Harstad

02.03.2007, 21:50

Kindrob skreiv:

Jeg har vel ingen serier utenom DD som jeg kjøper fast. Men jeg har sansen for Nemi, Pondus, Tommy & Tiger'n, Larsons Gale Verden, Statsministeren (selv om den ikke kommer ut i noe eget blad).

TIPS: Serier kan være bra selv om de ikke er humoristiske - se f.eks. nærmere på Blueberry, Fantomets Krøniker o.l. :-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

02.03.2007, 23:09

Tips: serier kan være bra selv om de ikke hadde sin storhetstid på 60-70tallet.

:-)

Innlegget blei sist redigert 03.03.2007, 00:29 av Cub

Cub
17 år

03.03.2007, 00:28

Cub skreiv:

...og ikke har en D.U.C.K.-dedikasjon i åpningsruta :-)

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

03.03.2007, 00:37

Øyvind Braaten skreiv:

Da har du ikke sett så mange. Jeg syntes **GHOST** **RIDER** var bedre enn: Man-Thing, Dr. Strange, Nick Fury, Captain America, Hulk, Fantastic Four (1994 filmen av Gorman) og Elektra. Mange vil nok synes at den også slår Howard The Duck (så den nettopp om igjen, og synes den er festlig). Nei **GHOST** **RIDER** koste jeg meg med, langt mer spennende enn f.eks. kjedelige BATMAN OG ROBIN.

Nei, eg har nok ikkje sett nokre Marvelfilmar produsert før midten av nittitalet, er simpelthen for ung. ;) Men alle eg HAR sett, dvs det siste tiårets relativt store mengde produksjonar (Spider-man 1 og 2, X-men 1-3, DareDevil, Elektra, Punisher, Fantastic Four, Blade 1-3, Hulk, og antakeleg ein del andre eg ikkje kjem på i farta) vil eg - med unntak av Elektra - kalle betre enn Ghost Rider.

Batman og Robin er ei heilt anna sak, det einaste som er bra ved den er subplottet om forhaldet mellom Bruce Wayne og Alfred, resten er ein gremmelse. Ghost Rider var ein svak film, men den var heller ikkje **elendig.** B&R er langt verre. Men den er ingen Marvelfilm. ;)

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 03.03.2007, 00:58 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

03.03.2007, 00:56

Plukket opp bøkene Superman Chronicles og Batman Chronicles (opptrykk av henholdsvis de første Supermann- og Batman-seriene, fra begynnelsen og videre utover i kronologisk rekkefølge) på Outland i dag, og de er interessant lesing. Supermann, verdens første superheltserie, var langt ifra noen superhelt i begynnelsen, men heller en, vel, supermann. Dette er historien om en mann som er bedre enn alle andre fysisk sett som reiser rundt og gjør gode gjerninger. Den første historien går litt mer varsomt frem, men i den andre blir det slått fast en gang for alle at Supermann er totalt uovervinnelig, og det er meningsløst å i det hele tatt prøve seg mot ham. Dette er ikke spenningsserier, hele konseptet dreier seg om "se hva Supermann kan". Og det fungerer faktisk, Jerry Siegel klarer å variere plottene sine nok til at en ikke går lei, ulikt mange andre 40-tallshelter, som nedkjempet en endeløs rekke ransmenn og kidnappere i historier som var vanskelige å skille fra hverandre.
Jeg har bare lest den første Batman-historien hittil, men han var heller ingen superhelt på denne tiden. Han hadde drakt og hemmelig identitet (som ble stavet "Bat-Man" i begynnelsen), men han var uten tvil en detektiv (som var grunnen til at han først dukket opp i bladet Detective Comics). I den første historien besøker Bruce Wayne politisjef Gordon når Gordon får beskjed om en mordsak og inviterer Wayne med til åstedet. Etter å ha vært med på et kort forhør av offerets sønn, bestemmer han seg for å løse saken som "Bat-Man", og han løser den med hjerne og knyttnever, ikke annet. Bortsett fra drakt og hemmelig identitet er det ikke noe som skiller ham fra andre detektiver, og saken han løser er en helt ordinær krimsak (som desverre lider av den store stygge feilen mange andre krimhistorier har - "Bat-Man" løser saken etter å ha lest et spesielt dokument, men leseren får ikke vite innholdet av dette før helt på slutten av historien).

Men som sagt, interessant lesing. Og i følge innholdsfortegnelsen i Batman-boka dukker både Robin og Jokern opp mot slutten også.

blue blue glass moon
under the crimson air

Innlegget blei sist redigert 03.03.2007, 01:13 av Adamant

Adamant
22 år, USA

03.03.2007, 01:11

Loke Aesir skreiv:

Men alle eg HAR sett, dvs det siste tiårets relativt store mengde produksjonar (Spider-man 1 og 2, X-men 1-3, DareDevil, Elektra, Punisher, Fantastic Four, Blade 1-3, Hulk, og antakeleg ein del andre eg ikkje kjem på i farta) vil eg - med unntak av Elektra - kalle betre enn Ghost Rider.

Vel, da er vi bare ikke enig. Jeg likte **GHOST** **RIDER** bedre enn både HULK og BLADE. Blade går bare rundt og skyter på vampyrer. Hulk er bare en vri på Frankenstein. Men Blaze nekter å gjøre som Mefisto (Peter Fonda) vil. Han kommer i den ene håpløse situasjonen etter den andre og klarer allikevel å komme seg unna. Påstår ikke at det er en storfilm, men etter Man-Thing (2005, http://www.imdb.com/title/tt0290747/ ) hadde jeg bange anelser. Sammenligningen med Batman og Robin var en tabbe. Vil heller ikke sammenligne med Man-Thing som også var dårligere enn det meste. Men alle som liker Marvel bør få med seg **GHOST** **RIDER** , jeg mener den har underholdning så det holder.
Cub skreiv:

:)

Både Blueberry og Fantomet har storhetstider langt utover dette. Blueberrys storhetstid er 70-, 80-, 90- og 2000-tallet. Fantomet tiltaler muligens ikke dagens ungdom, noe som er synd.

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

03.03.2007, 08:05

Øyvind Braaten skreiv:

Vel, da er vi bare ikke enig. Jeg likte **GHOST** **RIDER** bedre enn både HULK og BLADE. Blade går bare rundt og skyter på vampyrer. Hulk er bare en vri på Frankenstein. Men Blaze nekter å gjøre som Mefisto (Peter Fonda) vil. Han kommer i den ene håpløse situasjonen etter den andre og klarer allikevel å komme seg unna. Påstår ikke at det er en storfilm, men etter Man-Thing (2005, http://www.imdb.com/title/tt0290747/ ) hadde jeg bange anelser. Sammenligningen med Batman og Robin var en tabbe. Vil heller ikke sammenligne med Man-Thing som også var dårligere enn det meste. Men alle som liker Marvel bør få med seg **GHOST** **RIDER** , jeg mener den har underholdning så det holder.

Vel, skilnaden på GR og Blade, for meg, var simpelthen at Blade hadde langt mindre teit utsjåande skurkar. Blade er ingen genifilm på nokon måte (er fleire av filmane eg lista eg hadde sett som eg meinar er betre enn GR som eg ikkje nødvendigvis tykkjer er kjempebra av den grnn), men den føltest fleire hakk mindre cheesy. Hulk var ein dårleg film, og kanskje eg burde sidestille den med GR, men eg levde meg i alle fall meir inn i hovudpersonens konfliktar og problem der enn i GR.

GR har absolutt eit sterkt premiss. Å kalle det meir originalt enn "Hulk" fordi "Hulk berre er ein vri på Frankenstein" blir likevel litt svakt. For i så fall er GR berre ein vri på Faust, og så er me like langt. Problemet er uansett ikkje premisset, premisset var veldig solid, det var utførelsen eg reagerte på. Cage var ok i rollen, muligens til og med bra (har ikkje lese GR-teikneseriar, så eg veit ikkje heilt kva personlegheit fyren skal ha), og eg hadde få-til-ingen kvaler med actionscenene som trass alt tydeleg var hovudfokuset i filmen. Men dialogen var lite engasjerende, og plottet og karakterene var tamme og uoriginale, og ingen av dei fire demonene var verken skremmande eller tøffe. Mephisto hadde tendensene til litt meir dramatisk pondus, men den cheesy hovudskallestaven og hans sentrale plassering i dei største logikk-gapene i historia (han kan t.d. inngå ein avtale med ein fyr om å redde fyrens far frå kreft og så drepe faren utan vidare etterpå for å halde fyren utan tilknytningar, men når han står rett ved sidan av fyren og jenta hans nokre år etter og fyren er frekk i kjeften mot han, så kan han plutseleg ikkje gjere noko som helst?) trakk ned.

Greia er at eg verkeleg likte premisset, og eg trur dette kunne blitt ein god film med eit anna manus. Dersom dei hadde klart å gjere demonar og djevlar overbevisende og engasjerende (som t.d. DCs "Constantine" klarte) i utsjånad og i opptreden, å gjere dialogen meir snerten og levende, og hatt andre karakterar enn ein stille og innovervendt hovudperson som det var verdt å bry seg om... Og eit **plott,** i staden for å kun ha eit premiss. Premisset er interessant, absolutt, men det held ikkje til å halde meg interessert gjennom ein heil film når det ikkje er nokon form for plott i tillegg. "Fyr jobber for Djevelen og må gi avkall på alt, fyr vil ikkje jobbe for Djevelen, fyr blir bedt om å drepe demoner av Djevelen, fyr drep demonene, fyr er frekk i kjeften mot Djevelen." Det var plottet. Det var òg premisset. Og det er eit sterkt premiss. Det er berre det at det er eit heller syltynt (og veldig lite originalt) plott.

Men flott at du likte den! Tenkte berre eg skulle forsøke forklare kvifor eg ikkje var heilt einig. Om det kjem eit director's cut eller noko sånt kjem eg kanskje til å kjøpe det og gi den ein sjanse til, dog, DareDevil steig **veldig** i kvalitet i sin utvida versjon (tykte **eg,** i alle fall), og det er vel same fyren som har laga filmene... Så det kan vel repeterest. No var rett nok DD hakket sterkare enn GR i utgangspunktet, men likevel.

---

Og så over til noko heilt anna - ettersom dei machiavellianske slemmingene på Outland Bergen har lurt meg i fella så kan eg jo informere om det her òg så kanskje nokre stakkarar til snubler uti - Outland sel fyrste volumene i seriene "Y the Last Man", "Lucifer", "100 Bullets", "Fables" og "Preacher" til femti kroner stykket for tida. "First one's free", anyone? Sukk.

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 03.03.2007, 19:28 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

03.03.2007, 10:57

Loke Aesir skreiv:

.... "Fyr jobber for Djevelen og må gi avkall på alt, fyr vil ikkje jobbe for Djevelen, fyr blir bedt om å drepe demoner av Djevelen, fyr drep demonene, fyr er frekk i kjeften mot Djevelen." Det var plottet. .....

Plottet jeg så: Guttunge blir lurt av djevelen fordi han vil hjelpe faren. Han leter etter en utvei. Politiet og "alle" vet at han er **GR** , det er umulig å slippe unna. Med hodeskalle og flammer på en selvlysende motorsykkel er det håpløst å gjemme seg unna. Og hei hvor det går.

At demonene ikke var så skremmende tar jeg på plussiden. Jeg sover bedre da.

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

03.03.2007, 11:59

Jo, ja, det var plottet. Og som sagt, eg følte det var litt tynt. Det kunne vore veldig bra om me rakk få særleg forhald til faren før han døde, men det gjorde i alle fall ikkje eg. Det kunne vore veldig bra om det var litt dramatikk og interaksjon mellom karakterane som ikkje var heilt enkle plottmekanisme, men med unntak av karakteren Mack og i mindre grad the Caretaker var det ingen som fekk nokon form for interaksjon med verken GR sjølv eller andre karakterar som hadde eit fnugg av djupn, slik eg opplevde det. Og det kunne vore veldig bra om det hadde eit par twistar, eit par skjulte agendaer, eit par smarte vriar, i staden for å følgje ein heller lite original mal så til punkt å prikke at ingenting i filmen egentleg overraska.

Men dei gjorde ingen av dei tingene, ikkje slik eg opplevde det. Det var eit flott konsept, men ein, spør du meg, middelmådig (om ikkje til og med litt svak) utførelse.

Men det er tydelegvis mange som er ueinige med meg i det, og det er jo flott, all ære til dei som fekk meir enn to timars middelmådig tidsfordriv ut av den, dei har brukt pengane sine betre enn eg har (og er vel dermed antakeleg smartare enn meg òg, ikkje at det skal så mykje til. ;) ).

Men eg angrar ikkje på billetten. Var verdt å få med seg, om ikkje anna så for dei tøffe kampscenene og scenar som helikopter-hoppet og episoden i fengselet.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

03.03.2007, 12:49

Første nummer av ei rekke DC/Vertigo-seriar er no lagt ut gratis for nedlasting. Såvidt eg kan sjå gjeld dette Jack of the Fables, Sandman Mystery Theatre, The Invisibles, Death: The high cost of living, Human Target, The Books of Magic, The Losers, The Exterminators: Bug Brothers, Swamp Thing, Hellblazer: Original sins, Doom Patrol, Testament, American Virgin, Loveless, Transmetropolitan, DMZ, The Sandman, Preacher, 100 bullets, Y: The last man og Fables. Noko for einkvar smak, altså.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.03.2007, 22:52

Wowsie. Skulle ynske eg hadde tid til å sjekke ut halvparten av dei der.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

04.03.2007, 23:28

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.