Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Mikke-krim

Andeby Online > Diskusjonsforum > Mikke-krim

Gå tilbake til forumoversikta ...

Ja, da er det jo snart påsketider (... joda) og da er man jo som kjent nødt til å ha en god del "krim" for hånden. Fant da selv ut at jeg må få sett til å skaffet meg noen gode, gamle(?) Mikke-krimhistorier. Saken er nemlig at jeg har svært lite av slikt. Derfor: Er det noen som har lyst til å dele sine Mikke-krimfavoritter med offentligheten? Hvilke historier er det jeg absolutt burde få lese når det gjelder Mikkes detektivhistorier? Har selvsagt lest "Mikke lurer Spøkelseskladden", og tviler på at noen andre slår den, men hva vet vel jeg?

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Innlegget blei sist redigert 28.02.2007, 21:49 av Kjetil Golid

Kjetil Golid
17 år, Tinn

28.02.2007, 21:47

Tja. Det finnes jo egne pocketer som går under navnet "Mikke krim". Synes de fleste historiene i disse pocketene er bra. Ser du bor i/på Trinn. Nå har jeg ingen anelse om hvor det er, men en eller annen bruktsjappe innenfor et par mils radius burde da være mulig å finne. På Løvås? (Løvaas?) Bruktbu i Stavanger selges pocketene for ca. 10 kr stykke. ;)

Ser du etter noe annet en egne pocketer er jo gamle spøkelseskladden historier generelt alltid like hyggelige å lese igjennom en kald vinterkveld.

Duckern
16 år, Karmøy

28.02.2007, 22:04

Sant det! Har aldri lest disse pocketene...

Og når det gjelder bruktsjapper i nærmeste omkrets; Håhåhå, du har aldri vært i Tinn! Nærmeste ligger nok ihvertfall 10 mil unna.
Men takk for tips!

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

28.02.2007, 22:12

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.