Andeby Online > Diskusjonsforum > DD&Co De komplette årgangene, bok 48
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Er det mange bøker totalt? Har kommet til noenogtretti, men lurer...
Tegner.
Hjemmeside: http://www.home.no/torgeir.trapnes
Torgeir
16 år, Steinkjer
16.01.2007, 20:34

Den siste vi har mottatt er nummer 48. Serien går ennå så hvor lange den kommer til å gå er vanskelig å si.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 16.01.2007, 21:22 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
16.01.2007, 21:20

MikroMidas skreiv:
Den siste vi har mottatt er nummer 48. Serien går ennå så hvor lange den kommer til å gå er vanskelig å si.
Siste nr. er nå 49, den siste boken i årgang 1961, som ankom idag. Og serien fortsetter. Tar det aldri slutt?
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
08.02.2007, 22:43

Drikaton skreiv:
MikroMidas skreiv:
Siste nr. er nå 49, den siste boken i årgang 1961, som ankom idag.
Jeg fikk også min i går, så denne gang slo du meg ikke - selv om du kanskje trodde det?
Forordet er forøvrig skrevet av en Richard Johan Natvig. Jeg er ellers enig med at serien bør fortsette lenge, lenge enda - i hvert fall ut 1970-tallet.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 13:59 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
09.02.2007, 13:57

Sigvald skreiv:
Drikaton skreiv:
MikroMidas skreiv:
{{ Den siste vi har mottatt er nummer 48. Serien går ennå så hvor lange den kommer til å gå er vanskelig å si.
Siste nr. er nå 49, den siste boken i årgang 1961, som ankom idag.
Jeg fikk også min i går, så denne gang slo du meg ikke - selv om du kanskje trodde det
Jeg har ingen tanker om akkurat det. Du får det til å høres ut som om jeg legger ut info for å terge deg?
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 15:46 av Drikaton
Drikaton
46 år, Nittedal
09.02.2007, 14:09

Drikaton skreiv:
Jeg har ingen tanker om akkurat det. Du får det til å høres ut som om jeg legger ut info for å terge deg?
Ikke akkurat det, men man kan få inntrykk at du har latt det gå litt sport i å være først ute i forumet med å annonsere at du har mottatt bøker fra Egmont.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 14:15 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
09.02.2007, 14:14

Sigvald skreiv:
Drikaton skreiv:
Ikke akkurat det, men man kan få inntrykk at du har latt det gå litt sport i å være først ute i forumet med å annonsere at du har mottatt bøker fra Egmont.
Ved å skrive "man" kan det virke som dette gjelder flere, Sigvald, men tro meg, det er bare du som klarer å trekke slike konklusjoner.
Hva skal mannen gjøre? La være å fortelle om boken helt til noen andre har sagt det først?
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 14:34 av Guffen Delbekk
Guffen Delbekk
23 år, Halden
09.02.2007, 14:33

Sigvald skreiv:
Drikaton skreiv:
Og hvis jeg har "latt det gå sport i det", er det da negativ for deg? Når en ser på innleggene dine, så virker du først og fremst opptatt av å få en negativ vinkling på de fleste saker. Det meste som ikke passer for deg, er useriøst, spesielt hvis Don Rosa av en eller annen grunn ikke blir nevnt. Hvor snever er du egentlig?
Som jeg har sagt tidligere, så synes jeg det er hyggelig hvis jeg blir informert om at nye bøker er underveis, eller bli opplyst om, og anbefalt nye serier i forskjellige tråder i dette forumet. Jeg har antatt at også andre synes det.
Men det er fakstisk bare fra en 40-åring i Stavanger at det kommer negative kommentarer, enten fordi du ikke har mottatt bøker selv (konspirasjonsteorier mot Egmont/Posten dukker da opp. Underholdende) eller som i dette tilfelle, der du har fått boken selv, men fortsatt greier å pirke på andre.
Hva med å slå av grammafonen med Kiss-plata, legge fra deg bunken med Tempoblader og gå ut og trekke inn litt frisk luft?
Drikaton.
Drikaton
46 år, Nittedal
09.02.2007, 16:08

Jeg vil bare takke Drikaton for å ha gitt meg en grunn til å gå i posten i dag.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 18:19 av Olaf Moriarty Solstrand
MikroMidas
45 år, Trondheim
09.02.2007, 16:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.