Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald Duck og co butikker
Gå tilbake til forumoversikta ...

Det finnes mange butikker der du kan kjøpe gamle donald osv., men hvilke vil dere anbefale??? Hvilke er best???
Eneste jeg vet om er en i Bergen som jeg ikke husker navnet på, men som ikke er noe særlig og en i Oslo (Lucky Eddie ved Karl Berner) som jeg synes er ganske bra. Vet ikke jeg, men det finnes sikkert masse bra butikker. Jeg synes det i alle fall er litt dritt å kjøpe gjennom internett. Føler liksom det er mye bedre når man får se på bladene godt før man kjøper de. Eller???
EN DAG, NÅR JEG BLIR SKIKKELIG RIK, SKAL JEG JAMMEN VISE DEM.
{[Tidligere Kjetil McDuck]}
Grev Buk McJern
17 år, Hurdal
08.01.2007, 15:41

Hm... Det er en butikk som heter Comix og ligger et steinkast fra St. Hanshaugen, der har de en del gamle og nye Donald-blader (samt. Pondus, Indiana Jones, Tarzan, James Bond og disse klassiske spenningsbladene).
Adressen er:
Ullevålsveien 16
0171 OSLO
Tlf: 22 60 70 28
E-post: comix@c2i.net
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
08.01.2007, 16:07

Kan anbefale **Seriebutikken.** Her har de masse gamle Donald og andre tegneserier. Kvalitetsvureringen er bra og utvalget er bra.
Seriebutikken
St. Mariegt. 72
1706 Sarpsborg
tlf 69 14 05 00
sven@seriebutikken.no
http://www.seriebutikken.no/
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
08.01.2007, 16:27

http://www.tegneserie.info/Bruktbutikker.htm
Ching!
Ching!
Everybody git off´n the street! Thar´s a´gonna be trouble! Jesse James aims ta buy Mam´Selle´s parfume de paree so´s he can smell as feminine as--
Opps! Sorry! The pages got stuck together!
Innlegget blei sist redigert 08.01.2007, 19:52 av Hakkespett
Hakkespett
14 år, Sandnes
08.01.2007, 19:52

Takker og bukker dere... den sida hjalp meg veldig... skal til Bergen om noen dager, så nå vet jeg i alle fall hvor jeg skal... hehe..
EN DAG, NÅR JEG BLIR SKIKKELIG RIK, SKAL JEG JAMMEN VISE DEM.
{[Tidligere Kjetil McDuck]}
Grev Buk McJern
17 år, Hurdal
09.01.2007, 19:54

'Spøk og Spenning' er en bra bruktbutikk for tegneserier.. Mye bra der.
Kan ikke adressen helt, men den ligger i Oslo 
Hellgesensgate 10
Mickey
18 år, Horten
16.01.2007, 13:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.