Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

?????

Andeby Online > Diskusjonsforum > ?????

Gå tilbake til forumoversikta ...

PÅ programet "Etter skoletid" var d en som noe UTROLIG dumt. Hna sa at han var den første norske donaldtegneren på 20 - 30 år. Men det stemmer ikke, Olaf lagde en i 2002

Tildigere kjent som "Preben"

Saupreben
15 år, Bamble

03.02.2004, 15:14

Olaf tegnet ikke denne historien (som var ferdig i 2001, ikke 2002). Den ble tegnet av Núñez.

Tommy
25 år, Odda

03.02.2004, 15:19

Kven var den fyrste Donald-teiknaren på 20-30 år?

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

03.02.2004, 15:45

Ja, hvem er det? En vi kjenner?

AC

03.02.2004, 18:03

Han sa ikkje at han _er_ det. Han sa at han kan bli det. Han er på veg inn no.

Arild Midthun. Etter mi meining den utan tvil beste serieteiknaren i Noreg. Berre synd at han får så mange elendige manus. Kan jo bli spennande om vi får han inn i Donald.

Og, det er sant. Eg er ikkje Donald-teiknar. Likevel, eg har allereie sendt e-post til Etter Skoletid og sagt at eg følar meg litt oversett... :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.02.2004, 21:11

Olaf Solstrand skreiv:
"Likevel, eg har allereie sendt e-post til Etter Skoletid og sagt at eg følar meg litt oversett... :-)"

Stå på krava Olaf!!!

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

03.02.2004, 22:38

Olaf skrev:
"Arild Midthun. Etter mi meining den utan tvil beste serieteiknaren i Noreg. Berre synd at han får så mange elendige manus. Kan jo bli spennande om vi får han inn i Donald."

Ai! Dette virker spennende! Håper Arild begynner å tegne Donald. Er fullt enig i at han er Norges beste serietegner!

Bl.a. Pappa og Pestus-tegningene er mesterlig utført!

Er spent på om Midthun blir Donald-tegner! (Han har jo samarbeidet en del med Tormod Løkling også...)

Mvh,
Håvard

http://home.no.net/piacere/

Innlegget blei sist redigert 29.12.2004, 22:11 av Håvard

Håvard
19 år

03.02.2004, 22:43

Ai, ai, dette er jo kjempenyhende. Eg har lenge sete og håpa på at Arild Midthun skulle verta Donald-teiknar, og skulle det verta realitet no, ville ingenting vore betre enn det (Jo, så klart, ganske mykje khadde vore betre enn det. Men bra er det i alle fall).

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

04.02.2004, 15:33

er det han som tegner pappa & pestus?

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

08.02.2004, 18:03

Ja da.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.02.2004, 19:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.